beantwoord

afgesloten, gelijk betaald

  • 9 juni 2017
  • 2 reacties
  • 87 x bekeken

Ik ben afgesloten na een te late betaling, die heb ik gelijk betaald en de vinkjes van de facturen staan op groen, maar ben nog steeds niet terug aangesloten.
Wat is het probleem?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 10 juni 2017, 13:34

Hoi Kees,

Het verwerken van de volledige betaling kan soms even duren, heb je via ideal betaald dan duurt de aansluiting 24 uur.
Bij een handmatige betaling kan het volledige verwerken van je betaling maximaal 5 dagen duren..

Kan je inmiddels al gebruik maken van je diensten?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hoi Kees,

Het verwerken van de volledige betaling kan soms even duren, heb je via ideal betaald dan duurt de aansluiting 24 uur.
Bij een handmatige betaling kan het volledige verwerken van je betaling maximaal 5 dagen duren..

Kan je inmiddels al gebruik maken van je diensten?

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris