beantwoord

Afgesloten door Tele2?

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Sinds gisteren (nieuwe bundel) kan ik niet meer mobiel internetten, en ook sms'en lijkt niet te lukken. Bellen nog niet geprobeerd. Ik las in andere topics dat dit te maken kan hebben met factuurproblemen. Mijn laatste factuur zou rond de 25e worden afgeschreven maar dit is niet gebeurd, al staat er in Mijn Tele2 wel een groen vinkje. Ik heb een sterk vermoeden dat ik ben afgesloten door een betalingsachterstand en ik zou hier graag duidelijkheid over willen!

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 2 december 2016, 16:04

Dag floorkh,

Ik heb je weer aangesloten en de heraansluitkosten vergoed. Dit zie je op de volgende factuur of die erna. Kan je me laten weten of je weer bereikbaar bent? Ik stuur je hierna een privébericht met meer informatie over je facturen, want ik zie de toestelkosten soms niet zijn afgeschreven. Dit is een slechte zaak waar jij niks aan kan doen!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag floorkh,

Ik heb je weer aangesloten en de heraansluitkosten vergoed. Dit zie je op de volgende factuur of die erna. Kan je me laten weten of je weer bereikbaar bent? Ik stuur je hierna een privébericht met meer informatie over je facturen, want ik zie de toestelkosten soms niet zijn afgeschreven. Dit is een slechte zaak waar jij niks aan kan doen!
Hoi Trinh,

Ik ben nog steeds niet bereikbaar. Sinds het plaatsen van mijn vraag heb ik wel telefonisch contact gehad met iemand van de klantenservice, en als het goed is zijn al mijn facturen nu betaald of ik heb er een betalingsbewijs van opgestuurd.
Reputatie 5
Badge +3
Als het goed is ben je nu wel bereikbaar! Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik hoor het graag van je wanneer je nog vragen hebt.
Ja alles werkt weer, heel erg bedankt!