Afgesloten door systeem fout

• 12 January 2017
  • 10 reacties
  • 384 x bekeken

Goedendag,
Ik ben inmiddels al een week afgesloten van mijn mobiele abbonnement heb hier al tig x over contact gehad.. er zzou volgens de medewerkers van de klantenservice 3 rekeningen open staan die helemaal niet kloppen.. dit zou door een fout komen bij jullie van tele2 in t systeem.. vervolgens krijg ik 3x te horen u word binnen 24 uur aangesloten excuus voor t ongemak we sturen het probleem door naar het hoofdkantoor.. dit duurt wel max 15 dagen voor dat u hier iets over weer kunt horen.. ben een week verder nog steeds niets gehoord of aangesloten.. ik ben van plan om nu stappen te gaan ondernemen naar het progamma radar zijn er meer mensen die dit probleem hebben en dit misschien samen met mij willen oppakken ? Want lees dat er meerdere mensen deze klacht hebben dit is overigens niet de eerste x dat tele2 dit probleem heeft bij mij.. en ben er nu zo klaar mee.. kan ook nog steeds niet bellen of smsen !!! Waardeloos!! En weet voor de volgende x dat ik nooit weer iets met tele2 zou willen als het steeds op deze manier moet!! Wat een service niet dus !!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Je moet zelf bepalen of je naar radar wilt of niet. Ik weet dat dit brutaal klinkt, maar ik weet ook niet goed wat ik met jouw bericht moet. Ik wil je graag helpen hoor. Je geeft aan dat je alle facturen hebt betaald. Zou je kunnen controleren of er voor elke maand ook de toestelkosten zijn afgeschreven? Ik kan je een bericht sturen met de factuurgegevens die nog niet compleet zijn. Als dit allemaal klopt wil ik je vragen om een betalingsbewijs te sturen.

Vriendelijke groet,
Trinh
Hoi. Ik heb een abbonnement van 26 euro afgesloten dit is 16 euro abbonnement kosten ( 1500 mb en onbeperkt bellen smsen ) en 10 euro toestelkosten.. bij tele2 staat er een fout in systeem dat ik 21 euro toestel kosten zou moeten betalen. Grtjes
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de toelichting. Ik zie het nu inderdaad. Dan kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik zie op dit moment dat er al een case voor je is aangemaakt en dat onze andere afdeling, finance, voor je moet gaan corrigeren. Ik kan dit helaas niet voor je doen, omdat dit door de andere afdeling gedaan moet worden. Ik stuur je even een bericht privé.
IK HEB PRECIES HETZELFDE. Ook afgesloten. Ik ben er echt klaar mee. Ik heb al een thread gemaakt en ik ga zo weer betaalbewijs opsturen.

Ze zeggen ook steeds dat ze het gaan notieren wanneer ik ze bel maar elke keer gaat het mis, wat een *** gegevens aangepast *** systeem hebben jullie Trinh. Klinkt brutaal he? Ja onterecht iemand afsluiten ook, en dan ook nog meer geld vragen.
Ongelofelijk hoeveel mensen het zelfde probleem hebben met tele2.
Het lijkt wel expres want als je per maand 1000 mensen zo afsluit levert dat je aan her aansluiten 28000 euro op!
Hier ook weer iemand. Tele2 maakt een facturatiefout door 9 euro te veel te rekenen. Betaal je het juiste bedrag van de factuur worstje nog afgesloten ook omdat het foute bedrag wel betaald moet worden. En dan moet ie nog zelf ook een vergoeding aanvragen. Plus de her aansluitkosten die ze je aansmeren.

Dus als je naar radar wilt gaan meldt ik mij aan. Wat een kutbedrijf zeg Tele2. Grootste fout in mijn leven doornklant te worden bij tele2
Heb al gedaan. En gaan naar de rechter ermee wij staan in ons recht .. nog steeds afgesloten!! Wat een bedrijf!!!!
Ik heb precies hetzelfde probleem mails gestuurt met betalingsbewijs en heb het vorige week per post opgestuurd.
Ja krijg je te horen normaal doen we dat niet via de post als het niet lukt via email dan maar zo. Maar wel afsluiten.
En dan nog durven te zeggen ja nieuw rekening nummer er gaat een hoop mis.
Maar moeten wij dan bloeden voor jullie fouten denk het niet.
En ik ga niks aansluit kosten betalen nogmaals niet door een ander z'n schuld heb je niet betaald snap ik dat.
Maar nu nee dat gaat niet door
Reputatie 5
Badge +3
Zoals ik al aangaf moet de andere afdeling het voor je gaan corrigeren. In de tussentijd heb ik je aangesloten zodat je weer bereikbaar bent.

Ik wil de andere vragen die in dit topic hebben gereageerd om een eigen topic aan te maken. Zodra je dit hebt gedaan kunnen we je in je eigen topic verder helpen.

- topic gesloten -