beantwoord

Afgesloten door hoog verbruik


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Afgesloten blijven ondanks betaald te hebben! Bij Tele2 heel normaal. Afsluiten kunnen ze 24 uur per dag. Aansluiten blijkt erg moeilijk ondanks de belofte dat betalen via de link van iDeal alles binnen 2 uur weer werkt. Wat ze bedoelen is binnen 10 dagen!!!!!! En ja, dat kan allemaal gewoon. Als consument heb je dus gewoon wederom pech gehad.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 2 maart 2017, 09:08

Hoi Tinuz,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. Ik sluit dit topic, mocht je toch nog een vraag hebben dan wil ik je vragen een nieuw topic aan te maken.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Klopt het dat de barring is opgeheven? Ik heb met je meegekeken en zie zo niks meer.
Reputatie 4
Badge
Hoi Tinuz,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. Ik sluit dit topic, mocht je toch nog een vraag hebben dan wil ik je vragen een nieuw topic aan te maken.

Mark