Afgesloten door hoge kosten buiten de bundel

• 30 mei 2017
  • 7 reacties
  • 732 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hoi Tele2,

Bedankt dat jullie besloten om mijn mobiele aansluiting stop te zetten omdat ik teveel kosten buiten mijn bundel heb gemaakt. Bedankt dat ik pas weer na een aanbetaling van 70 euro aangesloten kan worden, bedankt dat jullie me daarmee als een wanbetaler behandelen ondanks dat ik nooit een betaling heb gemist, hoe hoog mijn rekening ook was. Bedankt ook dat de link van die aanbetaling het niet doet, super fijn om anno 2017 niet bereikbaar te zijn en geen mogelijke manier te hebben om jezelf weer aangesloten te krijgen. Bedankt dat jullie niet de skills hebben om een simpele link in elkaar te zetten.

Bedankt ook dat jullie klantenservice aan de telefoon niks anders te vertellen had dan "Ja sorry, ik weet ook niet waarom die link het niet doet, je moet gewoon even wachten tot de volgende factuur periode." (gratis tip: geef die mensen de admin-rights om je abbo weer aan te sluiten in het geval de link niet werkt).

Bedankt namens mijn werkgever en klanten die duizenden euros aan omzet mislopen omdat ik niet meer bereikbaar ben. Jullie hebben geen idee wat de gevolgen zijn geweest van jullie malle fratsen.

Overigens ook super chill dat dit probleem al maanden geleden aangekaart is door meerdere mensen op jullie forum en jullie blijkbaar nog steeds die link niet gefixt hebben. (nog een gratis tip: fix die link nou eens).

En als laatst (dit keer wel oprecht): bedankt, dat jullie mij geleerd hebben dat ik, zodra mijn contract bij jullie is afgelopen, gewoon weer terug naar KPN moet en er nooit meer in mijn hele leven weg moet gaan.

Stelletje prutsers

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Tja prima 4G netwerk maar verder.....
Kan me je "dankbaarheid" goed voorstellen.
Je zal nu waarschijnlijk het advies krijgen om het unlimited abo aan te schaffen zodat je niet teveel meer buiten je bundel kunt gaan.
Succes verder!
Reputatie 7
Badge +2
Ik begrijp dat afsluiten wegens hoog verbruikt ook niet helemaal.

Ze zouden wat meer duidelijkheid kunnen brengen, met bijvoorbeeld hoe lang je klant moet zijn om X€ bovenop je bundel te kunnen gaan, en een betere administratie systeem, een Ideal betaling zou direct verwerkt moeten worden, en handmatig overschrijving zou niet langer als een werkdag moeten duren.

Ik was op het punt om een aankoop te doen via Google Play die 79€ kost, voor de gemaak heb ik bijna via Tele2 op factuur gedaan... Maar wie weet, word ik afgesloten, en dan is een complete gezeik om weet aangesloten te worden.

Kost me minder moeite geld overmaken naar mijn Duitse rekening die wel een debit MasterCard heeft.
Ik begrijp dat afsluiten wegens hoog verbruikt ook niet helemaal.

Opzich is het idee erachter prima, het is om te voorkomen dat iemand je telefoon steelt en vervolgens voor 3000 euro naar het buitenland belt. Maar de manier waarop het is aangepakt is in 1 woord belachelijk. Stuur eerst een waarschuwing van "goh je abbo gaat binnen 12u afgesloten worden" of zo iets zodat je optijd maatregelen kunt treffen. Ik werd bijvoorbeeld in the middle of nowhere afgesloten, zonder rabobank kastje bij me dus al had alsnog niet kunnen betalen al had de link gewerkt

Die link werkt dus serieus al meer dan 7 maanden niet, ben echt benieuwd wat een chaos het is bij tele2 dat het ze maanden lang niet lukt een link te fixen.

Moet je dit verhaal eens lezen dan van iemand die ook heeft moeten dealen met die downpayment onzin:
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/tele2-ver-slaat-alles-62524/index1.html
Badge
Hallo Ami,

Ik begrijp je verhaal en waar je tegen aan loopt. Je bent nu verrast door de afsluiting en had niet de mogelijkheden om gelijk te betalen.
We sturen een SMS-bericht wanneer er kosten buiten de bundel gemaakt zijn zodat je rekening kan houden met een hogere factuur, hierin wordt inderdaad niet gezegd dat er een mogelijkheid bestaat tot afsluiting.

Erg vervelend dat de link niet werkt wanneer je die nodig hebt, excuses voor dat ongemak. Heb je intussen wel handmatig kunnen betalen? En wanneer heb je dat gedaan?

Groeten Jurrien
Hallo

Mijn buiten de bundel kosten zijn ook te hoog en dus ben ik ook 1 zijdag afgesloten moet hier inderdaad 70 euto voor betalen maja dat zijn de regels oke geen probleem maar zou dus betalen via het linkje in de app; sms en in mijn tele2 maar deze werkt dus niet
Dua moet het nu via de bank overmaken ?
Dat zou betekenen dat ik nog de hele week ben afgesloten terwijl ik mijn telefoon echt nodig heb voor werk en dergelijke
Kan nergens een bankrekening nummer vinden waar ik het geld heen moet sturen allemaal zeer onduidelijk!
Hoe gaat tele2 er voor zorgen dat ik vandaag of morgen ochtend weer kan bellen en data kan gebruiken?
Heb op verschillende forums gelezen dat die link altijden niet meer werkt om te betalen..
Dus tele 2 hoe gaat u mij helpen?

Graag zsm antwoord!!
Badge
@Kempenaare
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groeten Jurrien
Badge
Topic gesloten in verband met inactiviteit.
- Jurrien