afgesloten door fout tele2

• 27 augustus 2016
  • 21 reacties
  • 475 x bekeken

Zit al ruim 3 jaar bij tele2 en altijd heeft tele2 geïncasseerd via automatische incasso. Dus daar heb ik geen omkijken naar dacht ik. Heb wel brief gehad met zogenaamde betalingsachterstand van maar liefst 9 euro en dreigementen met incassobureau en contractbeeindiging e.d. Na telefonisch contact met klantenafdeling ben ik in het gelijk gesteld maar kunnen ze niet meer doen dan opnieuw aansluiten wat tot 10 werkdagen kan duren. Dus tele2 geeft fout toe maar klant blijft met de shit zitten. Nu heb ik een klachtenformulier ingevuld en krijg ik als reactie hierop dat er binnen 30 dagen contact met mij word opgenomen. Hier kan ik dus helemaal niks mee.
Tele2 onderneem actie en los mijn probleem (door jullie veroorzaakt) direct op

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Reputatie 6
Badge +5
He arnoroozen,
Mooi om te horen dat je al zo lang klant bent bij ons.
We waarderen je klandizie en loyaliteit zeer! Dat zeker.
Nu is er alleen een probleempje met de facturen dus. Dat is jammer en we gaan zeker kijken hoe we dit snel en goed voor je kunnen oplossen. Laten we eerst eens kijken naar hoe het zit met de communicatie.
Ik wil dat gaan uitzoeken en vervolgens door naar de facturen.
Betreft het vaste diensten (internet/tv/bellen) of een mobiel abonnement?

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.
Met deze gegevens kan ik dan aan de slag gaan voor je.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je bericht arnoroozen.
Ik heb je nog een reactie gestuurd en hoor graag meer van je.
Ik hoop het ook vandaag op te kunnen lossen 🙂
We houden contact. Groet, Ben
En opeens krijg ik geen reactie meer
Maar ben nog steeds afgesloten
Reputatie 6
Badge +5
Ik heb je nog een reactie gestuurd arnoroozen.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag. groet, Ben
Ben
Ik heb je nog een privébericht gestuurd
Reageer aub vandaag nog
Dit is waarschijnlijk mijn laatste poging
Gr
Arno Roozen
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum, geen chatkanaal en Ben werkt niet 24/7... Maandag is ie er waarschijnlijk weer, dus even geduld.
Hallo Ben,

Ik ben ook ten onrechte afgesloten. en heb 2 keer gebeld met Klantenservice. Eerste keer werd er verteld dat het 3 werkdagen zou duren de tweede keer werd mij echter meegedeeld dat deblokkade 10 werkdagen zal duren. Ook aan mij gaf Tele2 zijn fout toe, maar kan verder niks eraan doen?? Ik heb ook het klachtenformulier ingevuld verstuurd, maar afhandeling kan wel 30 dagen duren!! Het betreft een mobiel abonnement. Ik wens een adequate oplossingen, ook voor het niet kunnen gebruiken van mijn maandabonnement.

Groet,

Stemmy
Hier hetzelfde verhaal...gaat lekker bij Tele2
Mij zijn ze als "nieuwe" klant kwijt .
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Rapture,
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi arnoroozen,
Ik heb je privébericht ontvangen. Bedankt voor het versturen van het betaalbewijs.
We zullen je weer aansluiten. Onze excuses voor het ongemak.
Ik ben hier aanwezig voor je als er nog meer zaken zijn die moeten worden besproken.
We houden contact. Groet, Ben
Hèhè eindelijk weer aangesloten na bijna 2 weken afgesloten te zijn
Sorry Ben, maar ik weet echt niet of ik nu iemand dankbaar moet zijn of niet
Ik kan gewoonweg totaal niet begrijpen dat door een fout van tele2 (wat tele2 zelf ook toegeeft) de klant zelf alles uit de kast moet halen om de fout van tele2 te herstellen en weer aan te worden gesloten
Klant is koning (niet omdat het moet maar omdat het kan)
Ik zou een schadevergoeding moeten krijgen voor het bijna 2 weken niet kunnen bellen appen en internetten
Tot overmaat van ramp krijg ik een SMS-bericht van tele2 waarin staat dat bij de volgende factuur 28 euro extra word geïncasseerd voor het opnieuw aansluiten
Ben, leg me aub uit hoe dit kan
Als dit de manier van omgaan met klanten is voor tele2 dan is dit zeer zeker mijn laatste abonnement bij tele2
Bovendien wil ik dan weten hoe ik van mijn huidige contract af kom
Ik hoor het graag
Gr
Arno Roozen
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Arno,
Ik snap dat je hier niet blij mee bent.
Ik verzoek je het vergoedingsformulier in te vullen op www.tele2.nl/vergoeding
Hier kan je precies aangeven waar de fout zat, wat voor compensatie je wenst.
Wij gaan dan onderzoeken hoe het zit en zullen besluiten of je recht hebt op een vergoeding.
We willen je natuurlijk niet kwijt, en dat is zeker ook niet mijn intentie.
Maar ik wil je wel informeren over de mogelijkheden als je ons wilt verlaten. Voor alle info kan je hier kijken:
Opzeggen - Tele2 Mobiel
Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet, Ben
Nogmaals de fout ligt bij tele2
Waarom moet de klant hiervoor boeten
Geef hier nou eens een duidelijk antwoord op zonder er omheen te draaien
Jij snapt toch zeker net als ik dat ik niet zou hoeven opdraaien voor de nieuwe aansluitkosten
Leg mij eens uit waarom ik bij tele2 zou willen blijven zitten als jullie toch complete maling hebben aan jullie klanten
Volgens mij willen dit wel meer klanten weten
Gr
Arno Roozen
Reputatie 6
Badge +1
Zinloze discussie, start het vergoedingstraject als je denkt benadeeld te zijn.
Zinloze discussie ben ik wel met je eens
Ben alleen benieuwd naar de reacties van tele2 medewerkers die zonder blikken of blozen de klant aan hun lot overlaten
Lijkt me geen reclame voor tele2
Reputatie 7
Badge +4
Die krijg je hier niet meer. Ben heeft je case behandeld en je op de mogelijkheden gewezen die je nu nog hebt. Een welles nietes spelletje over waar de fout ligt heeft met andere klanten geen zin. Wij horen alleen jouw kant van het verhaal. Dit topic kan gesloten worden.
Eric eric toch, kun jij wel lezen???
Zie bericht hierboven letterlijk: Als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag van je
Als het je niet aanstaat lees het dan niet en reageer vooral niet
Bovendien wie ben jij om deze topic te sluiten
Reputatie 6
Badge +5
Beste Arno en anderen,
Bedankt voor jullie reacties.
Mijn intentie is altijd om klanten te informeren over de mogelijkheden en hen te helpen waar dat kan.
Dit heb ik bij jou ook gedaan, zo goed als het kan.
Heb je het vergoedingsformulier ingevuld en opgestuurd?
Want dan zal het binnenkort worden behandeld.
Ik vind het zeker jammer dat dit zo is gegaan, maar we gaan zeker weloverwogen kijken naar de situatie en we zullen je op de hoogte houden.
We houden contact.
Ben
Ook bij mij afgesloten terwijl rekening gewoon betaald was
Heb ben ook privé bericht gestuurd wordt ook niet aangesloten na betaling en hun mooie zin op internet binnen 2uur aangesloten...moet zijn hopelijk binnen 2 weken....als gaat via financiële afdeling en volgens mij zijn die dat ziek of onderweg want 10 dagen om knopje om te zetten is best lang....
Reputatie 6
Badge +5
@puppie57
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.

@irma1108
Goed dat je een topic hebt aangemaakt. We zullen het zo snel mogelijk oppakken en behandelen.
Bedankt voor je geduld.

Vriendelijke groet,
Ben