beantwoord

Afgesloten. Alles is wel betaald.

• 5 november 2016
  • 18 reacties
  • 267 x bekeken

Ik ben zonder bericht afgesloten. Kan wel gebeld worden. Ik heb inmiddels alle facturen betaald. Kunnen jullie me aub weer aansluiten.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 14 november 2016, 11:14

Hoi Sanne40,
Bedankt voor je gegevens.
Ik zie dat je weer aangesloten bent, en alle rekeningen staan nu ook op betaald :)
Helemaal super!
als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Bij mij precies hetzelfde, alle facturen zijn betaald. Hierover afgelopen week contact gehad met klantenservice. Volgens hun moet ik nog 1 factuur betalen, terwijl ik deze 3 oktober jl de openstaande factuur betaald heb. Alle vinkjes achter de facturen staan op mijntele2 ook op groen.. maar er was volgens de medewerker storing geweest. Sinds vandaag ben ik zonder bericht van hun afgesloten. Geen post of smsje gehad. Ik laat het niet hierbij zitten en stap over naar een andere provider zodra dit kan
Hebben wij ook al 2x meegemaakt. Op mijn Tele2 staan alle facturen op betaald maar als je je bankafschrift controleert zie je ws dat niet alles is geïncasseerd. Als het goed is krijg je dan wel een betalingsherinnering maar misschien is dit ook wel fout gegaan?
Ik heb niets ontvangen, zowel per post als per sms niet
Reputatie 7
Badge +4
Klopt. Je kunt alleen op je bankrekening zien dat bedragen niet geincasseerd zijn.
Je kunt de factuur downloaden vanuit MijnTele2 en dan controleren.
Wij hebben 2 abonnementen onder 1 account. En vanaf begin moeten wij telkens deel handmatig betalen. Aller eerste keer kregen wij betalingsherinnering op dag 1 vd vakantie. Op dag van terugkomst zijn we afgesloten. Een na laatste keer hebben we zoals altijd deel handmatig overgemaakt maar dit is niet verwerkt door Tele2. Kwamen we bij toeval achter (doordat we ergens anders over belde). Bewijs van betaling gemaild en die mail is niet verwerkt waardoor we voor tweede maal afgesloten werden (beide keren beide toestellen)....
Ik heb bewijs van betaling wat volgens tele2 niet betaald is. Ik zal wel nog een keer gaan bellen met de klantenservice
Zul je moeten mailen naar betalingsbewijs@tele2.com
Ok bedankt voor de tip!
Maar ik zou ook bellen hoor! Want zoals je kunt lezen is het niet zeker dat het verwerkt wordt. Succes!
Ik vind het echt te gek. Heb al een klacht ingediend.
En een bewijs naar betalingsbewijs@tele2.com gestuurd. Hoop dat ze het snel oppakken.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de goede info gestuurd, het proces is:
"
Belangrijk is dat de klant het template volledig invult, een betalingsbewijs toevoegt die voldoet aan de gestelde eisen en dit vervolgens mailt naar betalingsbewijs@tele2.com. Als betalingsbewijs accepteren we een kopie van het bankafschrift of een screenshot van de betaling. Hierop moet onderstaande zichtbaar zijn:

Rekeningnummer waar naartoe is overgeboekt
Rekeningnummer waar vandaan de overboeking plaatsvond
Bedrag
Datum van de betaling
Omschrijving bij de betaling
Het logo van de bank
"
Ik heb een screenshot gemaakt en via de mail verstuurd. Met datum ect.
En nu??
Reputatie 6
Badge +5
Beste forumleden,
Bedankt voor een leuke discussie.
Laat ik het voorop stellen dat ik het ook zeer vervelend vind dat dit jullie is overkomen.
Wanneer er een probleem is met een betaling, dan doen wij echt ons best voor jullie om uit te zoeken hoe het zit.
Ik zie dat jullie elkaar tips hebben gegeven over het betalingsbewijs e-mailadres. Dat is prima. Gebruik dan alle informatie die eric zegt in zijn meest recente reactie.
Let wel, het kan 5 werkdagen duren voordat je een reactie krijgt.
Ook kan ik helaas niet inzien welke data jullie hebben verstuurd.
Dus dan is het afwachten welke reactie je krijgt. Ook kan ik deze reactie niet direct inzien.
Daarvoor kan je het beste zelf een topic aanmaken. Een moderator zal het vervolgens oppakken en vragen om je gegevens.
Hiervoor kan je ook je klantnummer, geboortedatum (en eventueel mobiel nummer) invullen op je profielpagina.
Als ik nog iets voor Sanne40 zou kunnen doen, hoor ik het graag.
Vriendelijke groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Voor iedereen heb ik nog een update.
We hebben een webpagina ingericht voor deze problemen.
Volg deze link: Betalingsbewijs - Tele2
Vul alsjeblieft het volgende formulier in, en wij gaan kijken naar de situatie.
Vriendelijke groet, Ben
Inmiddels weer aangesloten. Kreeg een sms dat ik weet aangesloten ben. Moet wel €28,00 extra betalen. Kan dat er niet af gehaald worden. Ik heb niet eens bericht gehad dat er een factuur niet was betaald.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Sanne,
Ik wil het voor jou graag uitzoeken. Jij was degene die dit topic is begonnen en ik wil het daarom graag voor je uitzoeken.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Sanne40,
Bedankt voor je gegevens.
Ik zie dat je weer aangesloten bent, en alle rekeningen staan nu ook op betaald :)
Helemaal super!
als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben