vraag

Afgesloten

• 1 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 133 x bekeken

Belde tele2 waarom mijn zoon nog steeds niet is aangesloten.
14 juli betaald aan bos incasso en die heeft het betaald aan tele2.
We kunnen de betaling niet vinden en of we maar weer drie dagen kunnen wachten.
Krijgt hij weer een sms je van tele2 neem contact op met bos incasso.
Weer gedaan en die kunnen niets doen omdat het dossier is afgesloten
en zij zeiden dat hij weer binnen 72 uur had moeten worden aangesloten nadat het betaald was.
Het bekende kastje naar de muur verhaal.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Is er nog een andere openstaande factuur? Zo ja, dan wacht de aansluiting op de betaling daarvan.
nee geen open facturen
Badge
Aan je verhaal te lezen heb je zelf alles al geprobeerd om weer aangesloten te worden..
Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens zodat wij mee kunnen kijken naar het abonnement van je zoon.

De volgende gegevens hebben wij nodig:

* Klantnummer
* Volledig adres
* Geboortedatum

Groetjes, Maris
Aan je verhaal te lezen heb je zelf alles al geprobeerd om weer aangesloten te worden..
Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens zodat wij mee kunnen kijken naar het abonnement van je zoon.

De volgende gegevens hebben wij nodig:

* Klantnummer
* Volledig adres
* Geboortedatum

Groetjes, Maris

Goedemorgen.

Ik heb precies het zelfde probleem, ik heb alles netjes betaal bij bos incasso
en zou vanaf 22 Juni weer aangesloten worden, en nu zijn we iets langer als een maand verder
en ben ik nog steeds niet aangesloten.. ik heb al vele malen gebeld en dan word er ook gezegd u bent binnen 24uur weer aangesloten. Had geen problemen met jullie maar nu vertel ik graag aan mensen hoe slecht de service is en klanten langer als een maand laten wachten tot dat ze weer kunnen internetten en bellen

Mvg,

Dylan Broersen
Badge
Bedankt voor je gegevens dj.erik.buitendorp..
Op dit moment heb ik niet direct een oplossing/antwoord voor je maar wij gaan ermee aan de slag!

@DBroersen ik wil je vragen een eigen topic aan te maken zodat wij je kunnen helpen, ieder verhaal is namelijk net weer even anders.

Groetjes, Maris
Is niet meer nodig, heb naar de escalatie afdeling gebeld.. was binnen 5 min weer aangesloten
ben dus niet de enige, betaling over het hoofd gezien en op 23 juni handmatig overgeboekt omdat er maar geen mijn tele 2 aangemaakt kon worden. Vandaag dankzij escalatie afdeling weer aangesloten ik ben hier weken mee bezig geweest. Hoop dat de klacht die ik bij en Bos en bij Tele2 snel opgepakt gaat worden