beantwoord

Afgesloten

• 12 mei 2017
  • 7 reacties
  • 91 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Goedemorgen, ik heb even een vraagje er was iets niet goed gegaan met de automatische incasso, waardoor ik afgesloten werd alleen ik heb afgelopen zondag 7 mei de rekening betaald staat in me scherm bij facturen ook allemaal groene vinkjes
De betaling via iDeal zou binnen 24 uur verwerkt zijn maar kan nog steeds niks kunt u mij misschien meer informatie geven over wanneer ik weer word aangesloten?
Bedankt !
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 12 mei 2017, 10:53

Hoi Stac,

De ideal betaling lijkt goed verwerkt te zijn aan je verhaal te horen.
Is de incasso van afgelopen maand wel goed gegaan, als dit factuur nog niet is voldaan zal je niet worden aangesloten.
Het is van belang dat alle facturen zijn betaald voordat je weer wordt aangesloten.

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge
Hoi Stac,

De ideal betaling lijkt goed verwerkt te zijn aan je verhaal te horen.
Is de incasso van afgelopen maand wel goed gegaan, als dit factuur nog niet is voldaan zal je niet worden aangesloten.
Het is van belang dat alle facturen zijn betaald voordat je weer wordt aangesloten.

Groet, Maris
Ja alle facturen zijn betaald daarom vond ik het ook zo raar
Kun je dit misschien voor me nakijken ? Of dat u kunt zien waar het ergens mis is gegaan want
Ik zie nu dat me rekening voor april ook klaar staat er staat dat die rond de 25 van mei word afgeschreven bedoelt u dat deze eerst ook betaald moet zijn voordat ik word aangesloten ?
Badge
Aan de hand van je gegevens heb ik met je mee kunnen kijken!
De factuur die nog geïncasseerd moet worden zorgde er inderdaad voor dat je telefoon nog was afgesloten..

We gaan ervoor zorgen dat je weer aangesloten gaat worden, je ontvangt een SMS bericht zodra je weer gebruik kan maken je abonnement!

Groet, Maris
Bedankt voor de service !
Badge
Daar zijn wij voor Stac! 😃