beantwoord

Afgesloten

• 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 48 x bekeken

Beste Tele2,

k heb zojuist namelijk mijn factuur voor januari betaald, echter staat er een vinkje voor de verkeerde maand
ik heb juist betaald voor de maand waardoor ik ben afgesloten.
Ik moet dus nog alleen de maand februari doen en dat wilde ik dus volgende week doen
Ik heb namelijk mijn internet op mijn telefoon nodig voor een fietsbezorgingsapp die ik gebruik
en zodoende kan ik dan jullie weer betalen
echter, als ik nog steeds afgesloten ben, kan ik dit dus niet doen..
mijn vraag is dus, wanneer ik weer wordt aangesloten?

Met vriendelijke groet,

Max van der Duin
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 1 maart 2017, 09:53

Welkom Max,

Wat vervelend dat de eenzijdige afsluiting voor zoveel hinder zorgt..
Je geeft aan de factuur van januari betaald te hebben, het verwerken van je betaling kan 5 dagen duren.
De factuur van februari staat groen aangevinkt omdat wij maandag een incasso poging hebben gedaan, het verwerken van een mislukte incasso duurt een aantal dagen.
Heb je al een herinnering ontvangen (sms, email, brief) van de factuur van februari?

Als je de betaling hebt gedaan met het juiste factuurnummer en klantnummer gaat het helemaal goed komen met je betaling!

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Welkom Max,

Wat vervelend dat de eenzijdige afsluiting voor zoveel hinder zorgt..
Je geeft aan de factuur van januari betaald te hebben, het verwerken van je betaling kan 5 dagen duren.
De factuur van februari staat groen aangevinkt omdat wij maandag een incasso poging hebben gedaan, het verwerken van een mislukte incasso duurt een aantal dagen.
Heb je al een herinnering ontvangen (sms, email, brief) van de factuur van februari?

Als je de betaling hebt gedaan met het juiste factuurnummer en klantnummer gaat het helemaal goed komen met je betaling!

Groet, Maris