beantwoord

Afgesloten

• 28 februari 2017
  • 15 reacties
  • 210 x bekeken

Afgesloten terwijl al Mn facturen voldaan zijn en nergens krijg je antwoord.
Zal nooit meer voor tele 2 kiezen
Waardeloos bedrijf dit
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 3 maart 2017, 11:02

@Vogel Hoi!

Je hebt meerder topics geopend met het zelfde onderwerp, voor ons maak je het dan lastiger om je goed te helpen..
In je laatste topic is je een link verzonden om een betalingsbewijs op te sturen.
Zodra je het betalingsbewijs hebt verzonden zullen mijn collega's je betaling traceren en je zo snel mogelijk per email op de hoogte brengen!

Het is begrijpelijk dat je snel weer aangesloten wil worden in verband met je situatie, helaas kunnen wij je hier niet meehelpen en zal je moeten wachten tot dat je betaling is getraceerd.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan is er toch ergens een betaling niet goed uitgevoerd. Check eens je bankafschriften van de afgelopen maanden of de factuur bedragen inderdaad volledig zijn afgeschreven?
alles gaat via automatische incasso dus je antwoord slaat ook nergens op
Indd ik heb het zelfde wel betaald maar nog niet aangesloten waardeloos
Reputatie 7
Badge +4
Maar een automatische incasso kan mislukken. Daarom is het altijd goed even je afschriften te verifieren of alle factuur bedragen zijn afgeschreven.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/automatische-incasso-is-mislukt/
Reputatie 7
Badge +5

Ook de automatische incasso kan mis gaan, wiens schuld dan ook.
Ik zou toch even de bankafschriften controleren.

(tegelijkertijd gepost)
Via iDEAL gedaan . Dus zou het binnen 2 uur weer kunnen . Heel veel klachten over Tele 2
als of ik dat allemaal al nog niet gedaan heb

Reputatie 7
Badge +5
Via iDEAL gedaan . Dus zou het binnen 2 uur weer kunnen . Heel veel klachten over Tele 2

Volgens mij duurt het een paar dagen voordat het verwerkt is bij de financiële afdeling.
Reputatie 7
Badge +5
als of ik dat allemaal al nog niet gedaan heb

@Vogels ik ben Jomanda niet hé, heb je er alleen maar op gewezen.
Ik had hier hetzelfde ben afgesloten alles stond op betaald uiteindelijk tele2 app geïnstalleerd zag ik idd afgelopen maand openstaan meteen naar de link ideal betalen gegaan dan zou het binnen 2 uur werken ik ben ernstig ziek en aan huis gekluisterd kan geen telefoontje in geval van nood naar mijn arts doen 10 uur vanmorgen betaald inmiddels staat alles verwerkt en betaald maar totaal nog geen contact met de voor mij zo belangrijke buitenwereld dus er kan redelijk iets fout gaan met automatische incasso ik heb het gelukkig gevonden wel jammer dat de tele2 site niet up to date is en het via de tele2 app moest vinden via advies van mijn dochter
Reputatie 1
20 werkdagen geeft de financiële afdeling zichzelf....... #ambtenaren2.0
En je moet het sowieso 2 keer aantonen voordat ze het echt begrijpen.
Reputatie 7
Badge +5
Ik had hier hetzelfde ben afgesloten alles stond op betaald uiteindelijk tele2 app geïnstalleerd zag ik idd afgelopen maand openstaan meteen naar de link ideal betalen gegaan dan zou het binnen 2 uur werken ik ben ernstig ziek en aan huis gekluisterd kan geen telefoontje in geval van nood naar mijn arts doen 10 uur vanmorgen betaald inmiddels staat alles verwerkt en betaald maar totaal nog geen contact met de voor mij zo belangrijke buitenwereld dus er kan redelijk iets fout gaan met automatische incasso ik heb het gelukkig gevonden wel jammer dat de tele2 site niet up to date is en het via de tele2 app moest vinden via advies van mijn dochter

Dat gebeurt wel vaker, dat hij op betaald staat terwijl dat niet zo is.
Daarom is het ook aan te raden om iedere maand op je bankafschriften te kijken of dat daadwerkelijk ook zo is.
En volgens mij kun je geen rechten ontlenen aan wat de App en mijn Tele2 aan geeft.

Ik weet het , het is advies dat voor jezelf te laat komt.
Verder vind ik het ook rot voor je dat je nu niet bereikbaar bent, of contact kunt zoeken met de buitenwereld aangezien je ernstig ziek bent.
Daarom wens ik je ook beterschap toe.

Heb je trouwens nadat je via ideal betaald hebt je toestel al eens opnieuw opgestart?
Ik weet niet of het gaat werken hoor, maar proberen kun je het altijd
Badge
@Vogel Hoi!

Je hebt meerder topics geopend met het zelfde onderwerp, voor ons maak je het dan lastiger om je goed te helpen..
In je laatste topic is je een link verzonden om een betalingsbewijs op te sturen.
Zodra je het betalingsbewijs hebt verzonden zullen mijn collega's je betaling traceren en je zo snel mogelijk per email op de hoogte brengen!

Het is begrijpelijk dat je snel weer aangesloten wil worden in verband met je situatie, helaas kunnen wij je hier niet meehelpen en zal je moeten wachten tot dat je betaling is getraceerd.

Groetjes, Maris
Waardeloos bedrijf zijn jullie gewoon! Spijt dat ik ooit voor jullie gekozen heb
Wie weet hoe ik contact kan krijgen met Tele 2 ben ook afgesloten kan niet bellen maar zie alleen dat rekening van vorige maand niet betaald is heb geen mailtje niks gehad en kan hem nu online niet betalen help