beantwoord

Afgesloten

  • 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 48 x bekeken

  • Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
ik heb gister 27-2 geld overgemaakt naar tele2.
tot mijn verbazing ben ik in de ochtend geblokeerd.
oke neem je contact op met ene Amina via telefonisch contact.
word er verteld dat ik een formulier moet invullen en dat mijn blokkering niet opgeheft kan worden.
oke maar omdat er over meerdere facturen heen bedragen niet kloppen. moet ik ze allemaal opsturen.
dus ik ben boos hier over ten eerste kan mijn blokkering niet worden weg gehaald.
en de meest rare van alles is de bedrag die werd geincaseerd klopt niet.
en nu door een fout van tele2 heb ik een heel gezeik door dit op te lossen.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 1 maart 2017, 09:09

Ten eerste welkom op ons Forum Kadir1.

Zo te horen ben je afgesloten wegens een betalingsachterstand en is je betaling die je op 27.02.2017 hebt gedaan nog niet verwerkt.
Het kan 5 dagen duren voordat een handmatige betaling is verwerkt, een betaling via ideal wordt binnen 2 uur verwerkt.

Je zal weer worden aangesloten zodra je betaling is verwerkt 😳.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Ten eerste welkom op ons Forum Kadir1.

Zo te horen ben je afgesloten wegens een betalingsachterstand en is je betaling die je op 27.02.2017 hebt gedaan nog niet verwerkt.
Het kan 5 dagen duren voordat een handmatige betaling is verwerkt, een betaling via ideal wordt binnen 2 uur verwerkt.

Je zal weer worden aangesloten zodra je betaling is verwerkt 😳.

Groetjes, Maris