Afgesloten

• 12 januari 2017
  • 5 reacties
  • 334 x bekeken

Mijn telefoon is sinds vanmiddag ineens afgesloten.
Ik heb op mijn tele2 gekeken en er staan geen openstaande facturen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Wat is er aan de hand?
Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen de klantenservice. Die kunnen zien of een deel van een factuur misschien niet is betaald. Dat kun je ook op je bankafachriften controleren.
Zou wel iets beter gecommuniceerd mogen worden naar klanten toe. Met bijvoorbeeld een specificatie erbij om welke openstaande factuur het gaat. Bel morgen de klantenservice maar is nou niet bepaald het antwoord wat je wilt krijgen, en als je dan ook nog te horen krijgt dat die het ook niet precies weten , getuigt dat nou niet bepaald van service en erkening en op de hoogte zijn van eigen problemen van Tele2 .Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden. Het financiele probleem in systeem speelt nu al 3 maanden. Je zou verwachten dat men maatregelen zou nemen om te voorkomen dat klanten niet maandenlang de dupe hoeven te worden laat staan maandenlang te blijven. Hoogste tijd voor een defintieve oplossing.
Is ook niet echt te doen, als vrachtwagenchauffeur bellen naar de klantenservice met een telefoon die afgesloten is.
Als er problemen zijn had ik op zijn minst een sms verwacht om er op te wijzen.
Nu moest ik er achterkomen in het buitenland dat hij het ineens niet meer doet.
En eerst denk je nog aan een netwerkprobleem. Maar er blijkt toch iets anders aan de hand.
Reputatie 5
Badge +3
Vervelend dat je op deze manier erachter moet komen. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij je al verder hebben geholpen.

Mocht je verder geen vragen hebben sluit ik dit topic.