Afgesloten

• 12 januari 2017
  • 5 reacties
  • 415 x bekeken

Hallo, ik ben afgesloten zonder waarschuwing van sms of iets en nu kan ik dus ook niet bellen hoe het zit. In mijn tele 2 staat gewoon dat ik heb betaald. Ook de laatste heb ik betaald net maar die was nog niet verlopen. Hoe zit dit tele 2??

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Geen idee linnepinne1990,

Aangezien je geen gegevens hebt achtergelaten (iig niet de juiste) kan ik nu niets voor je nakijken. Kan het zijn dat je een factuur te laat hebt betaald? Mocht dat niet het geval zijn kijk ik het graag voor je na.
Hier precies t zelfde al vanaf 5 januari zonder telefoon.. heb bericht na radar gestuurd.. en ga ze voor de rechtbank slepen! We hebben al een groepje die dit ook gaan doen!! Flut bedrijf tele2 en zit helaas nog 1.5 jaar aan hun vast !!
Hier precies hetzelfde vanaf donderdag al in mijn tele2 staat alles aangevinkt vanwege ziekte kan ik de deur niet uit en zonder SMS of mail van tele2 wordt je afgesloten van de buitenwereld ik ga ook zeker stappen ondernemen zonder bericht etc mensen afsluiten
Reputatie 6
Badge +4
Iedereen die geholpen wilt worden, voor zover dat kan, dient een eigen topic te openen. Een topic openen doe je door hier te klikken.
Reputatie 6
Badge +4
@linnepinne1990,

Kan ik je nog ergens mee helpen of kan dit topic gesloten worden?