beantwoord

Afgesloten

• 10 January 2017
  • 23 reacties
  • 715 x bekeken

Beste Tele2,

Waarom zijn mijn 2 nummers afgesloten voor een factuur waar jullie zelf ook niet van weten waar hij van is? Ongeveer 100 telefoontjes met medewerkers gehad over de facturen die niet kloppen. Ik heb een 2e abonnement met telefoon en gekozen om die gelijk te betalen. 434 euro overgemaakt voor de telefoon. Nu het probleem, Tele2 kan eerst het bedrag niet vinden en moet ik bewijs opsturen van de storting. 5 mailtjes met stortings bewijs gemaild en moest het goed komen. Op een of andere manier lukt het tele2 niet om het bedrag te verwerken want ik werd maanden geleden afgesloten om een bedrag van 203 euro. Nu hebben iemand bij tele2 de 434 euro gesplits en willen ze nog eens 203 euro voor de telefoon hebben, gebeld met tele2 en de goede meneer zag gelijk dat het totaal mis ging met de verwerking en dat ik onterecht was afgesloten. De goede medewerker van tele2 zorgde gelijk dat ik weer aangesloten zou worden en ook niet aansluitkosten hoefde te betalen! Jammer maar helaas aangesloten werd ik binnen een half uurtje al maar aansluitkosten stonden wel op mijn volgende factuur. Weer bellen met tele2 en werd er toegegeven dat het weer fout was gegaan want ik hoefde geen aansluit kosten te betalen. factuur overgemaakt en aansluit kosten er vanaf getrokken. Afgelopen vrijdag werden weer mijn nummers afgesloten!!!! We bellen en ja hoor weer het zelfde probleem tele2 wil weer 203 euro hebben voor de telefoon PFFFFFFFF BESTE TELE2 moet ik 434 euro plus 203 euro betalen voor 1 Samsung galaxy s7????? sinds vrijdag niet aangesloten meerdere keren weer aan de lijn gehangen en beloftes gekregen dat de blokkades er vanaf zouden gaan. wel een mailtje gekregen van jullie medewerkers uit India dat er nog een factuur open staat hahahaha belachelijk gewoon. Beste Tele2 , wanneer gaat er iemand kijken wat er mis gaat en zorgen dat ik waar ik voor betaal gewoon gebruik kan maken van mijn telefoon????

Robert
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 15 January 2017, 11:17

Hoi robertrcd,

Ik zie in het systeem dat je op 13 januari een e-mail hebt ontvangen van de klantenservice waarin het openstaande bedrag wordt verklaard. Ik adviseer je daarom om het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk over te maken zodat je weer aangesloten kan worden.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

23 reacties

Er vanuit gaande dat jouw verhaal een correcte weergave is, is dit ronduit schandalig. Zo ga je niet met klanten om. Wat als je in een noodsituatie bijvoorbeeld familie moet bereiken? Dit kan toch niet.

Geld inhouden op een factuur zonder credit is niet handig, maar pro-activiteit in communicatie vanuit Tele2 mag toch worden verwacht. Als ik al die forum berichten hier lees over afsluitingen dan komt het op mij over als chaos.
Het is waar en vandaag 11 januari nog steeds zonder telefoon!!
Waarschijnlijk hebben ze het bij tele2 zo druk met reclame filmpjes maken dat ze der klanten vergeten. Het is toch al te gek voor woorden dat als je weer een mailtje krijg met de boodschap dat ze het hebben onderzocht en dat je even de facturen die niet kloppen moet betalen uit India komen volgens de medewerker die je dan weer belt, en dan zegt ze ook nog daar niet eens Nederlands kunnen maar het vertalen via google.
Elke medewerker die je aan de lijn krijgt ziet gelijk in zijn computer dat het een zooitje is en al vanaf juni maar een oplossing komt niet. Het laatste bericht was dat ze het naar het hoofdkantoor zouden sturen omdat ze zelf ook vinden dat het te lang duurt alleen dat was vorige week vrijdag al.
Ik raad echt iedereen aan NEEM GEEN TELE2!!!!! op dit forum is ook duidelijk te zien dat meerdere mensen gewoon zomaar worden afgesloten.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi robertrcd,

Ik begrijp dat dit heel frustrerend is en ik zie inderdaad in het systeem dat er al veel contactmomenten zijn geweest.
Op dit moment ligt er nog een ticket bij de financiële afdeling om alles uit te zoeken en op te lossen. In de tussentijd kan ik je helaas verder niet helpen.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.

Groetjes Tom
Ticket om alles uit te zoeken wat al meer dan 6 maanden duurt en ik ben AFGESLOTEN!!!!!!!!!!!!!
De chaos bij jullie is niet mijn fout!!!!!!! Dit lekkere makkelijke antwoord heb ik al 30 keer gehad!!!!!!!!!!!!

Halloooooooooo
Nog nooit zo iets schandaligst mee gemaakt wat een slecht georganiseerd bedrijf is dit!!!!!
Net maar weer gebeld met Tele2, resultaat Nul.

De financiële afdeling kan wel de betalingsbewijzen zien maar zeggen nu dat het bedrag is verrekend met een andere factuur alleen weten ze niet met welke, logisch want er is geen andere factuur en ik loop ook niets achter!!!!
dus verrekend met wat??????????
Kan er nou niemand even de moeite nemen wat er bij Tele2 verkeerd gaat??
Waarom zouden mijn nummers afgelopen vrijdag pas afgesloten worden als de factuur van juni is 6 maanden geleden?? Zou het niet zo zijn dat je nummer afgesloten word als je factuur een maand te laat zou zijn? zou je überhaupt nog wel een nummer hebben na 6 maanden??
Zijn er mensen die mij advies kunnen geven om stappen tegen Tele2 te nemen want dit gaat echt nergens meer over?
Reputatie 7
Badge +4
De klantenservice kan hetzelfde als een moderator. Dus je kunt we bellen, maar blijkbaar heeft dat ticket op die financiele afdeling tijd nodig en bellen heeft dus geen zin.
Beste Tele2 willen jullie AUB kijken voor andere opties om jullie financiële problemen op te lossen want ik kan echt niet 2 keer betalen voor 1 telefoon, dus stop met proberen mij geld af te troggelen!
Tip misschien kunnen jullie betalingsregeling treffen of een aanvraag te doen bij de schuldhulp of WSNP.

Het moet niet maar het kan wel!!

Gr
Reputatie 7
Badge +4
Betalingsregelingen sluit alleen het incasso bureau af als de niet betaalde facturen naar hen worden gestuurd.
Hier word je toch gek van, hun maken een fout en sluiten jou af en het ergste is dat ze niet even goed kijken of het wel klopt.
Gewoon afgesloten met 2 nummers al bijna een week omdat hun de betalingen niet goed verwerkt krijgen en dan gewoon willen dat je nog een keer gaat betalen.
Hallo Tele2 hallooooooo zijn jullie al wakker????????
Nog steeds geen bericht of aansluiting!!!

Halllloloooooooo
Robert, waarom heb je dit topic op "Beantwoord" gezet? Dat vermindert de kans dat er op gereageerd wordt.
Ik zou net eens weten hoe ik dat dan gedaan hebt
Kan dat niet door de moderator zijn gedaan? ik snapt er in ieder geval niets van
Er staat ook opgelost bij hahahahaha
Hoi robertrcd,

Ik begrijp dat dit heel frustrerend is en ik zie inderdaad in het systeem dat er al veel contactmomenten zijn geweest.
Op dit moment ligt er nog een ticket bij de financiële afdeling om alles uit te zoeken en op te lossen. In de tussentijd kan ik je helaas verder niet helpen.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.

Groetjes Tom
Hoi Tom, ik ben blijkbaar vannacht onterecht afgesloten vanwege een openstaande factuur die ik volgens de acceptmail voor 25 januari moet betalen.Nu begrijp ik dat het bij een heleboel klanten zo is gegaan vandaag maar jullie gaan toch niet alles maar op de klant afschuiven he terwijl het al bekend is dat het aan tele2 ligt? Ik hoorde al 4 verschillende verhalen vanmorgen ook dat betaling en nieuwe factuur elkaar in het verleden hebben gekruist en dat het pechgeval is dat is er 1 van...het is te zot voor woorden en kan de arts van mijn moeder die slecht ligt in het ziekenhuis in België niet meer bereiken ook. Nu gaan jullie ook nog eens 28 euro heraansluitingskosten in rekening brengen terwijl het zo onterecht is...daarnaast kan het nog dagen duren voor ik weer aangesloten ben. Makkelijk verdienen over de rug van de klant zo. Ik ben een vrij nieuwe klant maar voel me hier niet meer op mijn plek maar aan mijn abonnement zit ik nog een jaar vast geloof ik.. Al mijn facturen zijn op tijd betaald! Wat kunt u voor mijn betekenen?...Laat me raden...NIETS! Zoals al je voorgangers.
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Kersepitje. Als je een reactie van een moderator verwacht, dan moet je een eigen vraag stellen. Dit kan bovenaan de site met de knop "stel een vraag". Ze reageren alleen op informatie van/voor de topic starter.
Dankjewel Eric,

Het heeft hoe dan ook geen zin geloof ik. Zowel telefonisch als hier op het forum wordt er weggekeken...Ik zit er maar mooi mee en niemand die iets doet of zijn verantwoordelijk neemt. een bende.
Groetjes kersepitje
Er vanuit gaande dat jouw verhaal een correcte weergave is, is dit ronduit schandalig. Zo ga je niet met klanten om. Wat als je in een noodsituatie bijvoorbeeld familie moet bereiken? Dit kan toch niet.

Geld inhouden op een factuur zonder credit is niet handig, maar pro-activiteit in communicatie vanuit Tele2 mag toch worden verwacht. Als ik al die forum berichten hier lees over afsluitingen dan komt het op mij over als chaos.

Zoals bij mij vandaag...heel onterecht afgesloten en kan de arts van mijn moeder in Belgie niet bereiken en het gaat niet goed met haar ...ik neem dit zeer hoog op.

kersepitje
Reputatie 4
Badge +3
Hoi robertrcd,

Ik zie in het systeem dat je op 13 januari een e-mail hebt ontvangen van de klantenservice waarin het openstaande bedrag wordt verklaard. Ik adviseer je daarom om het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk over te maken zodat je weer aangesloten kan worden.

Groetjes Tom
Daar gaat het juist om dat het niet klopt!!
Dit zijn nou die makkelijke antwoorden zonder dat er iemand echt naar kijkt, 1 samsung galaxy s7 kost geen 637euro icm een abbonoment !!
Er is weer een berekening gemaakt en een bedrag van 319 euro is als vergoeding opgegeven maar dat was de prijs van een LG telefoon die ik eerst zou nemen maar na 4 weken nog niet leverbaar was.
Ik heb mijn telefoon al betaald namelijk 434 euro overgemaakt voor een nieuw abonnement met de samsung galaxy s7. (rekening is van juni!!!)
Die 434 euro die gesplits is voor een andere NIET bestaande factuur!!! Het was een nieuw abonnement hoe kan je daar een oude factuur van hebben?
Jullie zoeken het nu maar uit ben klaar met tele2 en zal er alles aan doen om net zo als mij zoveel mogelijk klanten te vinden die net zo gedupeerd als mij zijn en op het forum hier staat het er vol mee.

Ronduit schofterig worden de klanten door tele2 behandelt door gewoon af te sluiten van nummers om daarna aansluit kosten te kunnen rekenen, eigenlijk gewoon diefstal!!
Reputatie 4
Badge +3
Hier gaan we in ieder geval niet uit komen zo. Ik ga je topic nu sluiten.