Afgesloten

• 5 april 2016
  • 5 reacties
  • 204 x bekeken

Ben vandaag om 17 uur afgesloten.wilde via ideal betalen maat alles stond groen gekleurd bij mijn factuur.in mijn app van tele 2 stond wel een rekening op.nu handmatig overgemaakt.ook betaalbewijs gestuurd.word je dan ook snel aangesloten.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De betalings overeenkomst voor je abonnement is automatische incasso.
Als je dit niet nakomt, dan kun je de provider wel van alles betichten, maar zij leveren wel de dienst volgens contract en u betaald niet via contract. Alle betalingen na de mislukte automatische incasso zijn uiteraard mogelijk, maar dan is een ononderbroken dienstverlening niet meer gegarandeerd.
Reputatie 1
Badge
Beste Eric,
Je antwoord vind ik een beetje flauw... betichten hmmm. Volgens mij is dit niet de antwoordt dat Patrick vroeg. Zijn vraag is dat hij heeft betaald, bewijs heeft meegestuurd en of je snel wordt aangesloten. Ik denk dat Patrick best wel weet dat je zelf verantwoordelijk bent voor betalingen en of deze op tijd zijn.

Patrick, het kan ff duren voordat je bent aangesloten, hangt een beetje vanaf hoe snel Tele2 je abo kosten hebben gevonden en je bericht hebben verwerkt. Houd er rekening mee dat dit minimaal 5dgn gaat duren. Succes
Reputatie 4
Badge +3
Beste Patrick,

Ten eerste is het natuurlijk hartstikke vervelend dat je bent afgesloten. Bij een handmatige betaling kan het echt een paar dagen duren voordat het bedrag bij ons binnen is. Als je net te laat was met het betalen, kan dit er dan voor zorgen dat je bent afgesloten. Indien je nog steeds bent afgesloten, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik de status even voor je na.

Groetjes,
Rick
Beste Rick ben weer aangesloten
Reputatie 4
Badge +3
Dat is goed om te horen, Patrick :)
Als je op een later moment nog andere vragen voor ons hebt, zien we je graag weer terug.