Afgesloten 3e x probleem wat in aug al opgelost was

• 11 januari 2017
  • 11 reacties
  • 365 x bekeken

Na 2 aangetekende brieven hier maar weer een poging
Ik ben afgesloten over een rekening van juli 38,67
Juli rekening 58,67 heb ik E30 euro terug geboekt vanwege onterechte aansluitkosten hier heb ik ook bewijs dat het een fout van jullie .
Factuur juli E 58,67. E28,67 betaald
Factuur sept E 05,00. E25,00 betaald
Factuur okt. E 35,00. E 35 betaald
Factuur nov E 35,00. E 35 betaald
Ik zag van sept 25,00 dus ik heb 7 jan E10 overgemaakt
Alles is betaald
En er wordt gezegd dat ik een factuur van 5 euro had in sept dat het daar mee verrekend is ja factuur 5 euro maar van mijn bank is er E 25, afgehaald
Voor mij heb ik alles betaald
Ben hier ook over terug gebeld na mijn eerste aan getekende brie en nu ben ik weer afgesloten door een openstaande factuur van E 38,67
Ik ben er nu wel echt klaar mee het kost mij alleen maar extra geld voor die aangetekende brieven naar aanraden van de consumentenbond voor bewijs
Ik hoop nu echt dat dit de laatste keer

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt niet zelf zomaar bedragen verrekenen met openstaande facturen. Als je een vergoeding wilt aanvragen door een toezegging die nog niet is verwerkt kan dat via www.tele2.nl/vergoeding. Zolang er geen formele creditfactuur is gemaakt zal die rekening blijven openstaan en jij blijft afgesloten.
Je zult dus eerst alles moeten betalen, Tele2 vragen om een creditnota en dan wordt de volgende keer de incasso lager omdat er al een deel "betaald" is door de creditnota.
Zonde van die aangetekende brieven. Dat kost straks bij elkaar al meer dan 30 euro.
Eric jij bent echt een vervelend figuur waarom ben ik in augustus terug gebeld na mijn eerst aangetekende brief dat alles goed zou komen Alleen er Is een collega van jouw die het niet vast gelegd Ik liever niet weer dat jij reageerd op mij forum Ik wil graag dat Trinh mij helpt uitzoeken heeft ze vorige keer ook gedaan
Als jullie in mijn betaal gegevens kunnen kijken van af juli dan kan je zien dat alles betaald is op die 30 euro aansluitkosten van juli 2016 na want dat hoefde niet ivm met een fout van Tele 2 Het is toch zo frustrerend 2 jaar lang tevreden klant sinds dat ik mijn abonnement heb verlengd in mei 2016 gaat het mis opeens is mijn telnr verwijderd door een fout van Tele 2 dus 4 weken geen abonnement eindelijk komt alles weer op z'n pootjes terecht en nu blijft het maar sukkelen om die 30 euro aansluitkosten wat opeens 38,67 is geworden Ik wordt hier nu zo schijt ziek van kan me nu voorstellen dat mensen hier boos om worden ik ben nu echt ook zo kwaad
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een klantenforum, hier praten klanten met elkaar. Moderators doen ook mee en zijn te herkennen aan "NAAM van Tele2". De overige mensen op dit forum zijn ook gewoon klant. En als ik een fout zou ontdekken verwacht ik een creditfactuur en niet alleen maar een mailtje of telefonische toezegging. Zo werkt dat bij elk bedrijf. Facturen verdwijnen niet zomaar. Misschien kan een moderator zo'n creditfactuur voor je maken, maar wat wij hier op het forum vaak zien is dat die verwijzen naar die vergoeding pagina, vandaar dat mijn bijdrage was om je van het bestaan van zo'n pagina op de hoogte te stellen.
Dat jij gefrustreerd bent kan ik me voorstellen, maar om mij dan een vervelend figuur te noemen lijkt me niet echt de bedoeling. Dan kun je beter gewoon de klantenservice benaderen en niet op een forum gaan zitten. Die mensen krijgen tenminste nog betaald om uitgescholden te worden door jou.
Jij bent niet diegene die het kan uitzoeken voor mij daarom heb ik liever dat iemand mij kan helpen die dat wel kan vandaar dat ik het vervelend vind van jouw dat jij reageerd want jij weet niet eens hoe het precies in elkaar zit En dat jij nu weer zegt dat facturen niet zomaar verdwijnen Maar mijn bankafschriften met bewijzen wat jullie elke maand van mijn bank afhalen liegen er ook niet om En de klanten service bij jullie kan je wel 100 xbellen die mogen ook niks doen vandaar En ik had gevraagd of iemand bij kon helpen dit uit zoeken en dat kan jij dus niet!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Als een moderator je helpt, dan lees je dat blijkbaar niet en opent weer een nieuw topic. Dat heeft niet zoveel zin.
Die 30 euro was dus al gecrediteerd en verrekend op de factuur van September.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/weer-afgesloten-62221/index1.html#post375246
Heb ik gelezen maar door jullie is een factuur gestuurd in sept van 5 euro maar er is door jullie 25 euro van mijn bank afgehaald vandaar dat ik weer een bericht heb gestuurd
Dus wat ik goed begrijp jullie hebben mij 2 x afgesloten en elke weer aangesloten van sorry het komt nu goed wat nog steeds over die aansluitkosten van juli 2016 gaat En wat jij zegt Dat ik dat toch moet betalen en via vergoeding formulier kan terug vorderen maar waarom sluiten ze me elke keer weer aan en van sorry het komt nu goed je hebt alles betaald
Reputatie 5
Badge +3
Dag GG59,

Ik zou je graag willen vragen om vriendelijk te blijven tegen eric. Hij probeert je alleen te helpen ook al staat het antwoord je niet aan. Ik ben het met hem eens dat je niet zomaar bedragen zelf kan verrekenen met openstaande facturen. Ik kan me voorstellen waarom je dit hebt gedaan. Het is hartstikke vervelend dat je steeds onterecht afgesloten wordt, maar toch wil ik je vragen om dit niet meer te doen. Ik heb toen ook de heraansluitkosten vergoed, dit werd meteen verrekend op de volgende factuur. Ook zie ik dat er voor de tweede keer, daarvoor, ook de heraansluitkosten zijn vergoed.

Ik zou je graag willen vragen om nogmaals je betalinsgbewijzen te sturen via dit formulier zodat de bedragen gekoppeld kunnen worden aan je account. Ik heb je aangesloten en ik wil je graag vragen om via het vergoedingsformulier in te vullen voor de heraansluitkosten zodra de bedragen aan je account zijn gekoppeld.

Heb je verder nog vragen voor me?
Mijn excuus hiervoor Maar het ging steeds om die onterechte E 30 aansluitkosten van juli 2016 Ik ben vanochtend gebeld door Tele 2 Ik heb de rekening betaald en gelijk weer een vergoeding formulier in gevuld Wat jij hier boven ook schrijft .Bedankt voor het aansluiten Ik hoop nu dat het goed komt .En goed blijft.Een leer voor mij als er iets onterecht is in bedragen altijd betalen en dan een vergoedings formulier invullen Nog maals excuus aan Eric Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Ik hoop dat het nu goed gaat, maar mocht je in de toekomst nog vragen helpen dan help ik je graag verder.

Ik wens je een goed weekend en ga dit topic sluiten.

Groet, Trinh