beantwoord

Afgesloten?

• 20 januari 2015
  • 15 reacties
  • 506 x bekeken

Hoi, ik ben afgesloten van het hele tele 2 netwerk + internet. Dit zonder reden omdat bij Mijntele2 staat dat ik alle facturen wel betaald heb. Nu log ik in, zie ik dat ik heraansluitingskosten betaal bij de factuur van januari. Waar slaat dit op? Waarom ben ik in eerste plaats afgesloten? Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Natascha van Tele2 11 februari 2015, 16:45

Hey Jeboylurdi,

Ik heb in het systeem gezien dat het vaker niet lukt om automatisch van je rekening af te schrijven.

Wat is de reden dat het niet lukt om automatisch van je rekening af te schrijven? Ik raad je aan wanneer het niet lukt om automatisch af te schrijven van je rekening de factuur zsm te betalen.

Door de factuur op tijd te betalen verkom je dat je heraansluitkosten dient te betalen. Gezien je je factuur te laat hebt betaald zijn de aansluitkosten terecht.

In het systeem zie ik dat je simkaart is gedeblokkeerd. Heb je toestel al uit/aan gezet?

Hoor het van je.

Groetjes,

Natascha
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Badge +4
Hoi Jeboylurdi,

Dat is balen dat je bent afgesloten en dat er aansluitkosten in rekening zijn gebracht.

Sinds wanneer ben je afgesloten? Hebben wij de factuur van januari niet kunnen afschrijven en heb je de betaling zelf toen overgemaakt.
De aansluitkosten worden in rekening gebracht op het moment dat de betaling is gedaan.

Groetjes,

Natascha
Sinds ergens eind vorig jaar, dus aan de factuur van januari kan het niet liggen.
Ik heb de factuur van december ook betaald maar een stuk later dan gepland. Ik snap nog steeds niet waarom die aansluitkosten er opeens bijkomen, zou u daar iets over kunnen uitleggen?
Reputatie 7
Als je de factuur van december "een stuk later dan gepland" hebt betaald (en de automatische incasso dus ook al was mislukt) dan kan het zijn dat je daardoor bent afgesloten. Als je afgesloten bent geweest dan worden er her-aansluitkosten berekend op het moment dat je weer wordt aangesloten.
Ik heb de factuur van december ook betaald maar een stuk later dan gepland. Ik snap nog steeds niet waarom die aansluitkosten er opeens bijkomen, zou u daar iets over kunnen uitleggen?
De automatische incasso was mislukt. Toen kreeg ik een smsje dat ik binnen 6 dagen moest betalen anders werd ik afgesloten. Ik heb het geld overgemaakt maar ben vervolgens alsnog afgesloten. Ik vind het dan raar dat ik ervoor moet betalen om weer aangesloten te worden
Reputatie 7
Hoeveel dagen na de sms heb je betaald?
Zou dat niet meer weten helaas
Reputatie 7
Dat is wel van belang, want kennelijk is de betaling niet binnen 6 dagen na die sms ontvangen door Tele2. In dat geval is de afsluiting en de als gevolg daarvan in rekening gebrachte her-aansluitkosten terecht.
Badge +4
Hey Jeboylurdi,

Zoals Jlthkoch aangeeft worden er he aansluitkosten in rekening gebracht op het moment dat je bent afgesloten en wij je weer aansluiten.

Wanneer de betaling niet op tijd is gedaan dan sluiten wij je aansluiting af tot dat de betaling is gedaan.
Heb je de betaling naar het juiste rekeningnummer overgemaakt ovv van je klantnummer en het juiste factuurnummer?
Heb je gekeken of op je persoonlijke MijnTele2 pagina gecontroleerd of de betaling door is ontvangen?

Ik verneem graag je bevindingen.

@ Jlthkoch bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Natascha
Achter alle facturen staat een groen vinkje dus alles is betaald. Super leuk trouwens dat ik aansluitkosten betaal maar nog steeds afgesloten ben.
Badge +4
Hey Jeboylurdi,

Vreemd dat alle facturen op betaald staan terwijl je bent afgesloten. Ik wil graag in het systeem kijken om te zien wat er gebeurd is.
Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Door op mijn naam/foto te klikken en dan op de paarse knop kun je mij een privébericht sturen.
Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Natascha
Badge +4
Hey Jeboylurdi,

Ik heb in het systeem gezien dat het vaker niet lukt om automatisch van je rekening af te schrijven.
Wat is de reden dat het niet lukt om automatisch van je rekening af te schrijven? Ik raad je aan wanneer het niet lukt om automatisch af te schrijven van je rekening de factuur zsm te betalen.
Door de factuur op tijd te betalen verkom je dat je heraansluitkosten dient te betalen. Gezien je je factuur te laat hebt betaald zijn de aansluitkosten terecht.

In het systeem zie ik dat je simkaart is gedeblokkeerd. Heb je toestel al uit/aan gezet?

Hoor het van je.

Groetjes,

Natascha
Ja het klopt dat ik de factuur een paar keer handmatig heb moeten overschrijven omdat ik die maand met geld dan niet goed uit kwam. Ik ben nog niet aangesloten. Ook het opnieuw opstarten van mijn toestel werkte niet.
Badge +4
Hey Jeboylurdi,

Ik raad je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en dan te kijken of je wel gebruik kunt maken van je telefoon.
Heb net gekeken in het systeem en je simkaart is gedeblokkeerd.

Kun je laten weten of je weer gebruik kunt maken van je telefoon.

Groetjes,

Natascha
Ik heb net een andere telefoon geprobeerd en nog steeds gebeurt er niks. Kunnen jullie geen nieuwe simkaart opsturen of iets in die richting?
Badge +4
Hey Jeboylurdi,

Erg vreemd dat je simkaart nog steeds niet werkt.
Hier kun je een nieuwe simkaart bestellen.
De kosten van de simkaart zijn €15,-.

Groetjes,

Natascha