beantwoord

Afgelosten?

• 7 februari 2018
  • 8 reacties
  • 164 x bekeken

Hi,

Ik ben afgesloten omdat er nog een factuur openstaat. Gister heb ik die betaald met een ideal link via een smsje. Dan hoor je toch weer aangesloten te zijn binnen 2 uur?

Groet,
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 9 februari 2018, 09:16

Hoi Ann12345,

Ik ben er zojuist voor je achteraan gegaan. Je wordt weer aangesloten, je zou binnen nu en 15 minuten weer werkende diensten moeten hebben!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien een keer je telefoon uit/aan zetten?
Reputatie 4
Badge
Hoi Ann12345,

Ik kijk graag met je mee waarom je nog niet bent aangesloten. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Ann12345,

Bedankt voor je bericht. Ik heb met je meegekeken en ik zie dat je nog steeds bent afgesloten, maar dat alle bedragen wel binnen zijn. Ik heb onze financiële afdeling verzocht je weer aan te sluiten, dit zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd.

Mark
Vanavond nog of?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, de backoffices werken niet na kantoortijden en de moderators zijn na een bepaald tijdstip op de avond ook klaar met hun shift. Dus hopenlijk wordt het morgen opgepakt.
Ik ben nog steeds afgesloten! Wanneer wordt dit opgelost?
Reputatie 4
Badge
Hoi Ann12345,

Ik ben er zojuist voor je achteraan gegaan. Je wordt weer aangesloten, je zou binnen nu en 15 minuten weer werkende diensten moeten hebben!

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.