Actuele levertijd van toestellen

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ooit eens telefoon via call center besteld volgende dag gelijk in huis was in 2016
Anno 2018 telefoon loopt af bijna telefoon is ook afgeschreven dus vast beraden dat overstap naar een ander merk wel weer bij tele2 ging lekker rap oke voor 23:59 besteld morgen in huis iphone 7 refubish van forza oke vrij wel in direct de mail binnen bevestigd leuk jahoor nog mail telefoon niet direct leverbaar op mijn tele2 staat voor meer info klik hier actuele levertijden mooi ik klikken totaal geen pagina dood leuk virtuele chat link dood dan krijg je domme andwoorden net of kind 3 jaar dat heeft getyped afijn ik bellen o meneer dat duurt een weekje prima geef ook ff door dat link in chat niet laad ja doen we oke inmiddels als je dikke duim er ophoud krijg pagina in nieuw ja hoor pagina laad 2 tot 3 dagen de volgende dag weer kijk blijkt het ineens om 2 weken te gaan paar uur later zie de iphone7 32 gb van forza niet meer in de lijst
Wordt da af gepoederd door tele2 u moet geduld hebben hmm vreemde zaak maar ik ben dus niet voor een gat te vangwn ik weet immers al waar de telefoon vandaan mot komen kijk maar eens google naar forza iphones daar verklaarde medewerker dat tele2 zaken doet met hun alleen konden ze mijn niet vertellen wanneer er lading naar tele2 gaat
Blijkbaar heeft tele2 te druk met nieuwe klanten binnen harken dan bestaande klanten te behouden of zijn ze sruk bezig met overname plannen vreemd gedrag dit

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Moffia schreef:

Blijkbaar heeft tele2 te druk met nieuwe klanten binnen harken dan bestaande klanten te behouden

Nieuwe klanten krijgen een telefoon niet sneller of langzamer hoor. Voorraad is gewoon lastig, zeker bij 2e hands telefoons.
Reputatie 3
Badge
eric schreef:

Nieuwe klanten krijgen een telefoon niet sneller of langzamer hoor. Voorraad is gewoon lastig, zeker bij 2e hands telefoons.

En bij nieuwe populaire toestellen lukt het ook niet om snel te leveren, al wordt dit op Tele2 website wel beweerd.
Voorraad is er gewoon niet en bezorgen is moeilijk ......
Reputatie 3
Badge
Dubbel
Wat een verdeging naar tele2
Zet dan gelijk onder toestel is niet leverbaar wacht tijd is onbekend dan groen bolletje voor 23:59 volgende dag in huis
Verweer hier bij dat spul opvoorraad is

Ben toch nieuwsgierig wat hier de consumentenbond of een rechter hier over te zeggen heeft uitspraak zal zijn misleidende reclames
Reputatie 3
Badge
Moffia schreef:

Verdediging? Wie verdedigt waar?
Reputatie 1
Badge
Moffia schreef:

Zet dan gelijk onder toestel is niet leverbaar wacht tijd is onbekend dan groen bolletje voor 23:59 volgende dag in huis

Ben toch nieuwsgierig wat hier de consumentenbond of een rechter hier over te zeggen heeft uitspraak zal zijn misleidende reclames

In dit topic wordt niets verdedigd, maar elders op het forum wel regelmatig. Ik snap die vergoeilijking van dit soort praktijken door Tele2 ook niet. En ook de moderators reageren hier nooit inhoudelijk op. Maar ja, pas als iemand naar de Reclame Code Commissie (misleidende reclame) of de Geschillencommissie (misleiding bij afsluiten van een overeenkomst) stapt gebeurt er misschien iets...
Reputatie 3
Badge
arnzzz schreef:

Moffia schreef:

In dit topic wordt niets verdedigd, maar elders op het forum wel regelmatig. Ik snap die vergoeilijking van dit soort praktijken door Tele2 ook niet. En ook de moderators reageren hier nooit inhoudelijk op. Maar ja, pas als iemand naar de Reclame Code Commissie (misleidende reclame) of de Geschillencommissie (misleiding bij afsluiten van een overeenkomst) stapt gebeurt er misschien iets...

Tele2 heeft op website staan dat je je toestel binnen 1 dag in huis hebt. Zodra je besteld ontvang je een mail dat je toestel helaas niet op voorraad is En je moet wachten op mail van OPD
De melding voir 23.59 bestelt morgen in huis blijft echter staan.
Als je dan nog je bestelling niet annuleert ligt dat toch aan jou als klant?
Reputatie 1
Badge
Estherunlimited schreef:

Hier heb je natuurlijk wel gelijk in, maar als klant heb je hier natuurlijk helemaal geen zin in en moet je maar hopen dat de annulering goed verloopt. De klantenservice blinkt ook niet echt uit in bereikbaarheid... Het probleem is echter de aanhoudende misleidende informatie van Tele2 en dat weet je als aspirant klant van Tele2 nog niet...
Reputatie 3
Badge
arnzzz schreef:

Estherunlimited schreef:

Hier heb je natuurlijk wel gelijk in, maar als klant heb je hier natuurlijk helemaal geen zin in en moet je maar hopen dat de annulering goed verloopt. De klantenservice blinkt ook niet echt uit in bereikbaarheid... Het probleem is echter de aanhoudende misleidende informatie van Tele2 en dat weet je als aspirant klant van Tele2 nog niet...

Nee klopt en als je dan na wekenlang wachten en vragen dan uiteindelijk je toestel je toestel krijgt ben je zo blij dat je het er verder maar bij laat.
Iedereen weer blij !
Reputatie 2
Badge
Moffia schreef:

...totaal geen pagina dood leuk virtuele chat link dood dan krijg je domme andwoorden net of kind 3 jaar dat heeft getyped afijn ik bellen o meneer dat duurt een weekje prima geef ook ff door dat link in chat niet laad ja doen we...

Misschien volgende keer wat leestekens en hoofdletters gebruiken, want nu is het net of een kind van 3 jaar dat heeft getypt.

Reageer