beantwoord

Activering simkaart lukt niet

• 5 januari 2016
  • 16 reacties
  • 411 x bekeken

Mijn simcard activering stond voor 31 dec 2015 en daar keurig een sms over gehad van tele2. Helaas had hun interne dienst 13 Januari staan en dus probeer ik nu al 5 dagen om de simcard te laten activeren. Kom helaas niet verder dan de hulpdesk en die kunnen en weten eigenlijk vrijwel niets, waardeloos dit. Heeft iemand nog een tiop om rechtstreeks met de juiste personen van de tele2 organisatie te komen?
icon

Beste antwoord door Marcel H 13 februari 2016, 10:14

Rick, ik heb gisteren definitief abonnement opgezegd, sorry maar werd gek van de passiviteit van Tele2, vanaf 31 December wachten op de activicatie en iedere keer alleenmaar met een kluitje in het riet gestuurd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Marcel H,

Ik kom er nu laat op terug omdat we het druk hebben op het forum. Is het inmiddels opgelost of kan ik jou verder helpen? Als je mijn hulp kunt gebruiken, ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, klantnummer en geboortedatum van je.

Groetjes,
Rick
Beste Marcel H,

Ik kom er nu laat op terug omdat we het druk hebben op het forum. Is het inmiddels opgelost of kan ik jou verder helpen? Als je mijn hulp kunt gebruiken, ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, klantnummer en geboortedatum van je.

Groetjes,
Rick
Marcel, dit is een openbaar forum. Je kan daar beter GEEN privégegevens plaatsen. Je kunt dat binnen een uur na plaatsing nog weghalen door op het potloodjes rechtsboven in je bericht te klikken. Dat kan dus tot 17u31
Rick vergeet te melden dat je hem een privébericht moet sturen door eerst op zijn naam te klikken en dan op "BERICHT"
Verder vroeg hij ook om NaamAdresWoonplaats (NAW)
Beste Marcel H,

Groetjes,
Rick

Rick, ik heb je een bericht gezonden met mijn gegevens en het bericht dat er nog niets is opgelost.
Grt
Marcel H
Bedankt WhTurner.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Marcel,

Bedankt voor jouw bericht. Ik zie van alles in het systeem staan. Het laatste wat ik zie, is dat jij de nummerportering en de hele bestelling wilt annuleren. Tegelijkertijd zie ik berichten dat jij zo snel mogelijk een werkende oplossing wilt hebben. Mijn vraag aan jou is: wat verwacht je op dit moment precies van ons?

Groet,
Rick

@WhTurner: Bedankt voor jouw hulp 🙂
Beste Marcel,

Bedankt voor jouw bericht. Ik zie van alles in het systeem staan. Het laatste wat ik zie, is dat jij de nummerportering en de hele bestelling wilt annuleren. Tegelijkertijd zie ik berichten dat jij zo snel mogelijk een werkende oplossing wilt hebben. Mijn vraag aan jou is: wat verwacht je op dit moment precies van ons?

Groet,
Rick

Hi,
Het liefst wil ik natuurlijk gewoon per direct mijn nummer zodat ik kan bellen, ik heb er echter langzamerhand zo weinig vertrouwen in dat ik de mogelijkheid bij Studentmobiel heb opgevraagd om het abonnement te annuleren en naar een andere provider te gaan. Als jij het nog kan regelen dat ik binnen 48 uur kan bellen dan blijf ik bij Tele2 anders ben ik weg, sorry.

@WhTurner: Bedankt voor jouw hulp :)
Reputatie 4
Badge +3
Beste Marcel,

Het is helaas niet gelukt om dit binnen 48 uur te regelen. Ik zie dat mijn collega's jouw probleem nog wel gaan oppakken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Heb je inmiddels contact gehad met Studentmobiel? En zo ja, wat is hun antwoord op jouw vraag?

Groetjes,
Rick
Ik ben een week op vakantie geweest maat er is wederom een week omgegaan zonder dat er ook maar 1positief iets is te melden. Nog steeds geen simcardactivering! Wat heb ik u als klant aan jouw antwoord, ik weet niet wanneer mijn collega's het probleem, gaan oppakken? Ik zit al sinds 31 december zonder telefoon. Schande.
Reputatie 4
Badge +3
Ik begrijp jouw frustratie heel goed, maar ik kan het helaas niet versnellen. Ik heb nogmaals gecontroleerd of de vraag nog steeds bij de juiste afdeling ligt en dat is wel het geval. Verder kan ik op dit moment helaas niet anders dan je vragen het nog even af te wachten.
Ik begrijp jouw frustratie heel goed, maar ik kan het helaas niet versnellen. Ik heb nogmaals gecontroleerd of de vraag nog steeds bij de juiste afdeling ligt en dat is wel het geval. Verder kan ik op dit moment helaas niet anders dan je vragen het nog even af te wachten.

En Rick, Al iets bekend of is er 12 dagen weer niets gebeurd?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Marcel,

Ik zie inderdaad nog geen verandering in de 12 dagen die er tussen ons contact heeft gezeten. Ook kan ik nog steeds niet toezeggen dat ik het kan versnellen, maar ik ga wel een poging wagen.
We houden contact via het forum.

Groetjes,
Rick
Rick, ik heb gisteren definitief abonnement opgezegd, sorry maar werd gek van de passiviteit van Tele2, vanaf 31 December wachten op de activicatie en iedere keer alleenmaar met een kluitje in het riet gestuurd.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Marcel,
Helaas is Rick niet aanwezig. Voor nu neem ik even zijn topics waar.
We vinden het uiteraard jammer dat je besloten hebt om het abonnement op te zeggen, maar ik snap goed dat je geduld op was.
Hierdoor zijn wij leuke en actieve klant misgelopen en de schuld hiervan ligt volledig bij ons.
Desondanks zijn we benieuwd wat je vindt van het Tele2 Forum en daar stuur ik je nog een privébericht voor.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het uiteraard graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben
Hi Marcel,
Helaas is Rick niet aanwezig. Voor nu neem ik even zijn topics waar.
We vinden het uiteraard jammer dat je besloten hebt om het abonnement op te zeggen, maar ik snap goed dat je geduld op was.
Hierdoor zijn wij leuke en actieve klant misgelopen en de schuld hiervan ligt volledig bij ons.
Desondanks zijn we benieuwd wat je vindt van het Tele2 Forum en daar stuur ik je nog een privébericht voor.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het uiteraard graag van je.
Vriendelijke groet,

Hi,
Ik heb meer dan 2 weken geleden mijn abonnement via een telefonische medewerker opgezegd, de bevestiging zou binnen 10 dagen volgen maar tot op heden niets gehoord. Kan je bevestigen dat het intern wel is geburd want ik heb uiteraard geen zin om opeens aangesloten te worden, ik heb natuurlijk inmiddels een andere provider!
Mvg,
Marcel
Ben
Hi,
Ik heb meer dan 2 weken geleden mijn abonnement via een telefonische medewerker opgezegd, de bevestiging zou binnen 10 dagen volgen maar tot op heden niets gehoord. Kan je bevestigen dat het intern wel is gebeurd want ik heb uiteraard geen zin om opeens aangesloten te worden, ik heb natuurlijk inmiddels een andere provider!
Mvg,
Marcel