beantwoord

activering simkaart

• 4 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 153 x bekeken

Goedendag,

Na het aanschaffen van een nieuw mobiel lukt het niet om de simkaart te activeren volgens de standaardprocedure de simkaart te activeren, dit lukte niet met de standaardprocedure. Contact opgenomen met Tele2. Hun antwoord was dat het in behandeling werd genomen en dat het tot 15 dagen zou kunnen duren om het probleem op te lossen. Heeft iemand een zelfde slechte ervaring met Tele2 met het afhandelen van dit probleem?
Graag hoor ik reactie.

Met vriendelijke groet,
Sjvandeneijnde
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 28 november 2016, 11:30

Hoi Sjvandeneijnde,
Klopt het dat je simkaart nu actief is? Ik zie namelijk in het systeem dat het issue is opgelost.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Tel bij die 15 dagen nog maar 15 dagen op. En daarna laat Tele2 je nog steeds in het ongewis. Je hebt helaas te maken met het 'Er-is-iets-vastgelopen'-probleem en dat is blijkbaar niet op te lossen. Ik wacht nu al een maand en Tele2 doet helemaal niets.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sjvandeneijnde,
Ik wil dit graag even nakijken in het systeem. Zou je mij deze gegevens willen sturen in een privéberichtje:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
GRoetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sjvandeneijnde,
Dankjewel voor je gegevens.
Ik heb even gekeken en ik zie dat jouw kwestie bij de juiste afdeling ligt. Omdat het daar al ligt, moet ik je helaas vragen om dit even af te wachten.
Groetjes Kiko
Hoi Sjvandeneijnde,
Dankjewel voor je gegevens.
Ik heb even gekeken en ik zie dat jouw kwestie bij de juiste afdeling ligt. Omdat het daar al ligt, moet ik je helaas vragen om dit even af te wachten.
Groetjes Kiko

Dit is niet leuk meer!
Jullie stellen ons geduld wel heel erg op de proef.
Het probleem is door een zekere Tanja naar het hoofdkantoor doorgestuurd. Er zou contact worden gehouden met ons. Tot op heden nog steeeeds niets gehoord...
Inmiddels een maand verder en kunnen nog steeds geen gebruik maken van het destijds afgesloten abonnement.
Noemen jullie/Tele2 dit klantvriendelijk?
Wij eisen nu een oplossing.
Reputatie 5
Badge +4
Ik snap heel goed dat je zo reageert. Alleen kan ik de situatie helaas niet veranderen.
De afdeling die dit kan oplossen is met jouw kwestie bezig. Ik hoop oprecht dat ze het snel voor je kunnen oplossen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sjvandeneijnde,
Klopt het dat je simkaart nu actief is? Ik zie namelijk in het systeem dat het issue is opgelost.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hi Sjvandeneijnde,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer gehoord heb. Ik vermoed dat het dus is opgelost. :)
Mocht dit niet het geval zijn, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko