vraag

activeren van sim only

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Hallo, ik zou iets verkeerds doen. ik heb de welkomsbrief gevolgd (ik moest naar simkaart activeren gaan en kon het ook niet vinden). ik heb een email ontvangen, daarna geactiveerd en ben beland in tele2 paars scherm met mijn naam erop. bestellingen en levering zeg dat er iets fout gaat en mijn contactgegevens niet gelezen kunnen worden. bellen kan ik niet omdat mijn telefoon het dus niet doet. automatische chat geeft me natuurlijk een standaard info waarmee ik niets kan.

help me please!

18 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo,

Speelt dit probleem nog steeds? Vaak is dit een tijdelijk probleem.
ja, ik heb nu iemand op facebook online. ff afwachten dus. als tijdelijk 2 dagen is, vind ik het wat lang 😞. mijn ervaring is uiterst negatief en frustrerend 😞
ik wacht al dikke 2 uur op een reactie...
Reputatie 2
Badge +2
Dus het probleem is niet opgelost?
nee, nog steeds hetzelfde fout en geen verdere reactie op FB 😞
Reputatie 2
Badge +2
Zou je een klantnummer / 06 nummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Het nummer wat ik kan zien is niet meer actief bij Tele2
Ik heb geen nummer want het lukt het me niet om het te activeren!!!
Klantnummer heb ik toegevoegd. Je mag het voor me opzeggen. Onmiddelijk. Danku
Reputatie 2
Badge +2
Wil je opzeggen of wil je activeren?

Ik heb doormiddel van je klantnummer de gegevens gevonden.
Jeroen, ik ben het inmiddels zo zat dat ik opzeggen wil (voordat het actief is!).

Ik ben zeer teleurgesteld in jullie tempo van reageren en niet afmaken van de communicatie (facebook). Het fout in mijn account zit er dan sinds 3 dagen en niemand wil ermee helpen. Als het zo moet dan heb ik er alvast geen zin in.

Dus niet activeren maar opzeggen.

Dank!
Reputatie 2
Badge +2
Ik zie dat je abonnement al geactiveerd is werkt het nog steeds niet?
Haha, ik heb mijn twijfels... kunnen jullie goed lezen - ik zei opzeggen en hij wordt geactiveerd. Bijzonder dit. Klant ervaring tot nu toe 1/10. 😞
Reputatie 2
Badge +2
Je zei opzeggen nadat het geactiveerd was. Helaas werkt het niet zo.

Maar het goede nieuws is dat je nu gebruik kunt maken van je diensten.
Dat zei ik niet. Ik zei het eerder en ok via FB. Jeroen, niks persoonlijks maar dit gaat heel slecht. Een grote teleurstelling over hoe dit geregeld wordt.

Prettig weekend alvast.
En waarom reageer je nu meteen en 2 dagen geleden met een dag vertragging?
Reputatie 4
Badge +4
Dit is een forum, geen chat met de klantenservice. Jeroen werkt ook niet 24/7. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Maar ook dan moet je een leverancier de gelegenheid geven om het leverprobleem op te lossen. Dat is nu dus gebeurt.
Reputatie 2
Badge +2
Omdat ik nu aan het werk was en 2 dagen geleden niet 😉

Fijn weekend!
Eric - hoe kan ik bellen als mijn simkaart het niet doet???

Bovendien, heb ik jullie klantenservice via FB benaderd en die hebben nix in 3 dagen opgelost!

Reageer