Activeren tele2 sim only

  • 10 december 2015
  • 6 reacties
  • 206 x bekeken

Heb je je nu lopende abonnement opgezegd? Ander loopt het niet af op 13 december, maar wordt automatisch omgezet in een maandelijks opzegbaar abo. Of heb je je nieuwe aangevraagd met nummerbehoud? Dan hoort het naadloos over te gaan.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Heb je je nu lopende abonnement opgezegd? Ander loopt het niet af op 13 december, maar wordt automatisch omgezet in een maandelijks opzegbaar abo. Of heb je je nieuwe aangevraagd met nummerbehoud? Dan hoort het naadloos over te gaan.

Ja ik heb mijn lopende abonnement bij KPN al opgezegd, en nee het het nummer van mijn oude abbo bij KPN niet gehouden..
Beste,

ik heb ondertussen nog steeds geen antwoord, en ik kan mijn sim niet activeren.

Groetjes Amy
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Amy,
Bedankt voor je berichten op ons Forum.
We zijn blij dat je voor Tele2 hebt gekozen, en we gaan je natuurlijk helpen.

Het betreft dus nu wellicht twee abonnementen?
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer (als je die hebt gekregen)
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Amy,
Ik heb je bericht ontvangen met je gegevens.
Dank je wel daarvoor.
Ik heb het volgende geconstateerd in ons systeem.

De verlenging is doorgekomen en daar is alles goed mee.
Het nieuwe abonnement dat je hebt aangevraagd is op een andere wijze binnengekomen bij ons.
De details bespaar ik je even nog. Maar de conclusie dat op 18-12-2015 dit abonnement actief zal worden.
Waarom dit abonnement op deze datum actief wordt kan ik niet duidelijk zien, maar zo staat het in het systeem.

Bekijk alsjeblieft of je de simkaart morgen kan activeren.
Hou me op de hoogte. Als je nog vragen hebt, weet je me te vinden.
Vriendelijke groet,
Ben
Beste Ben,

Dat zal te maken hebben met mijn oude abbo bij KPN. Het klopt dus dat ik online niet kan activeren? Ik ben pas de 22ste thuis en zal dus dan pas de kaart kunnen activeren.

Groetjes,
Amy







Hoi Amy,
Ik heb je bericht ontvangen met je gegevens.
Dank je wel daarvoor.
Ik heb het volgende geconstateerd in ons systeem.

De verlenging is doorgekomen en daar is alles goed mee.
Het nieuwe abonnement dat je hebt aangevraagd is op een andere wijze binnengekomen bij ons.
De details bespaar ik je even nog. Maar de conclusie dat op 18-12-2015 dit abonnement actief zal worden.
Waarom dit abonnement op deze datum actief wordt kan ik niet duidelijk zien, maar zo staat het in het systeem.

Bekijk alsjeblieft of je de simkaart morgen kan activeren.
Hou me op de hoogte. Als je nog vragen hebt, weet je me te vinden.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Amy, dat zou kunnen.
Probeer het dan nog een keer 🙂
Hou me op de hoogte van de voortgang.
Vriendelijke groet,
Ben