beantwoord

Activeren simkaart niet mogelijk

• 13 april 2016
  • 17 reacties
  • 375 x bekeken

Goedendag,

Op 28 maart 2016 heb ik bij jullie een abbonnement afgesloten met nummerbehoud van het prepaidnummer die ik had bij Simyo. Ik heb tweemaal een sms van jullie omtrent de nummerovername ontvangen en heb hieromtrent ook telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice. Deze wist mij te vertellen dat na de nummerovername (die plaats heeft gevonden op 12 april) de simkaart door jullie geactiveerd zou worden. Echter kan ik na de nummerovername geen gebruik maken van het afgesloten abbonnement. Ook hierover heb ik reeds contact gehad met jullie klantenservice. Mij is verteld dat de nummerovername is gelukt, maar dat mijn nummer nog niet was ingevoerd in jullie netwerk en hij hier een storing voor zou melden. Ook vandaag is het niet mogelijk geweest om gebruik te maken van het abbonnement waarop ik wederom heb gebeld met de klantenservice.
Wat mij nu opvalt na het lezen in dit forum, is dat er meerdere klanten van jullie met hetzelfde probleem zitten. Ook ik zie als ik inlog op mijntele2 dat bij "bestelling & levering" bestellingverwerken/nummerbehoud aanvragen/toestel versturen is afgevinkt. Nummer 4 Simkaart activeren lijkt nog steeds in behandeling te zijn.
Bij Overzicht producten staat de melding "Je product is nog onderweg" terwijl ik mijn toestel en simkaart reeds op 31 maart heb ontvangen. Zou iemand van jullie hier in willen duiken?

Met vriendelijke groet,

Billy
icon

Beste antwoord door billy2103 19 april 2016, 20:51

Hoef gelukkig niet tot 3 mei te wachten. Kaart is geactiveerd en kan nu weer bellen, internetten en gebeld worden:-)
Topic kan gesloten worden. 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Billy,
Wat een verhaal! Heel goed dat je even naar het forum bent gekomen. Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
06-nummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
PB verzonden.
Wat een verhaal! Het is bij meerder klanten van Tele2 het geval! Volgens mij weten ze zelf niet wat er aan de hand is en houden ze klanten aan het lijntje! Ik heb precies hetzelfde probleem en ben al vanaf 13-4 niet bereikbaar! En dan de reclame omdat het kan nouuuuu het kan niet! En wat maakt het ook allemaal uit je hebt al getekend dus het zal ze een worst zijn.
Gevoel krijg ik ook een beetje. Heb vandaag nog een telefoontje gepleegd met de klantenservice. Voor het probleem staan maar liefst 15 werkdagen
Als ik het had geweten was ik voor een ander provider gegaan of had ik geen nummerbehoud gekozen. Dan was ik tenminste nog bereikbaar op mijn andere sim.
Tja Billy het is voor Tele2 ook zeer moeilijk om een kaart te activeren! Daar heb je wel 15 dagen voor nodig pffff hoe moeilijk kan het zijn!!ze weten van elkaar niet waar ze mee bezig zijn. Kun je me laten weten wanneer je bereikbaar bent?
I can not activate sim card. I followed all the steps and its not working. I switched my phone off and on again, nothing. I cant call your service, as I have no working phone.
Reputatie 7
Badge +4
You have a new question/ case. Please open a new topic. At the right corner of the forum, 'stel een vraag'.
Hier nog iemand met hetzelfde probleem maar dan zonder nummerbehoud.
Ik wacht al sinds 31/03/2016 ( 16 Dagen ) erop dat ik mijn simkaart kan gebruiken, de eerste 7 dagen verzendingsproblemen ( zonder dit door te spelen naar de klant ) en wacht als sinds 7/04/2016 op activatie. En zeggen ze bij de klantenservice, die trouwens slecht te bereiken is dat ik geduld moet hebben.
Ik denk dat ze allemaal niet weten hoe het werkt en je daarom aan het lijntje houden! Bij mij hebben ze er nog nooit van gehoord hahahaha terwijl er al meer zijn met hetzelfde probleem! Moeilijk hoor een simkaart activeren
Lijkt er een beetje op dat alle activatie met of zonder nummerbehoud pas plaats vindt na 14 dagen. Hierdoor kan je je bestelling dus niet meer annuleren. Slim bekeken van Tele2. GEWOON OMDAT HET KAN!!!
Mijn SIM kaart activeert ook niet, in mijnTele2 zegt ie dat t gelukt is maar inmiddels 13 uur verder daar waar 5 minuten wordt aangegeven..baal als een stekker omdat ik het vandaag nodig heb voor mn werk en ik dus niks kan.... Grrrrrrrrr
Reputatie 7
Badge +4
Niet vergeten na activatie je telefoon opnieuw op te starten.
Morgen als eerste maar een prepaid-kaartje halen:-< Ben ik in ieder geval de hele dag bereikbaar.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Billy,
Ik zie inderdaad dat mijn collega's nog bezig zijn met jouw kwestie. Ik hoop natuurlijk dat dit veel sneller gebeurt dan wat ze je hebben doorgegeven. Helaas heb ik hier geen invloed op. 😞
Sorry! Groetjes Kiko
Hoef gelukkig niet tot 3 mei te wachten. Kaart is geactiveerd en kan nu weer bellen, internetten en gebeld worden:-)
Topic kan gesloten worden. 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hee Billy,
Goed om te horen! 🙂 En ook onwijs bedankt voor je terugkoppeling.
Ik zal dit topic sluiten.
Groetjes Kiko