Activeren simkaart lukt niet

• 16 september 2017
  • 10 reacties
  • 845 x bekeken

Ik heb gisteren 15 september via mediamarkt een abbonement bij jullie afgesloten.
Maar er is iets mis met jullie sim activatie systeem dit is echt niet leuk. Kan nog steeds niet bellen of gebeld worden terwijl ik dit dringend nodig heb. Hopelijk lossen jullie dit op?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Badge
Hoi!

We snappen dat je zo snel mogelijk gebruik wil gaan maken van je nieuwe abonnement!!
Wij hadden helaas een storing, we doen ons best om vandaag alle bestellingen te activeren!
Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de dagen dat je het abonnement niet hebt kunnen gebruiken.

Groetjes, Maris
Ik heb door jullie storing echt problemen gehad want ik heb het nummer juist afgesloten omdat ik meteen bereikbaar had moeten zijn omdat we in een noodsituatie zitten. Dat er pas kosten in rekening gebracht worden als het nummer geactiveerd is lijkt me logisch. Ik zou het eerder normaal vinden de 15 euro aansluitingskosten komt te vervallen ter compensatie van jullie valse beloften ik meteen zou kunnen bellen etc
Kelvin hier dezelfde probleem... niet bereikbaar voor klanten en een hoop problemen...
Hoi!

We snappen dat je zo snel mogelijk gebruik wil gaan maken van je nieuwe abonnement!!
Wij hadden helaas een storing, we doen ons best om vandaag alle bestellingen te activeren!
Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de dagen dat je het abonnement niet hebt kunnen gebruiken.

Groetjes, Maris

Goedendag maris,

Zulke dingen worden al vanaf vrijdag beloofd ben meer als 48 uur al niet bereikbaar en ik heb het vermoeden dat het zeker weten vandaag ook nog niet verholpen is bij jullie dit is echt een slecht begin van een nieuw abonnement
Er werd vandaag gezegt het abbonement vandaag geactiveerd zou worden. Maar niet dus. Vind dit heel slecht! Heb nu een prepaid kaartje moeten kopen omdat ik echt bereikbaar dien te zijn. Dit heeft mij 20 euro extra gekost. Echt ik kan niet begrijpen dit bestaat.
Mijn nummer is nog steeds niet geactiveerd.. er is geen mail of chat functie op de site. En bellen kan ik niet dus kan het tele2 contact nummer niet bereiken! Het kan toch niet zo zijn ik 4 dagen na aankoop nog steeds niet kan bellen.
Ik geraak in de problemen door jullie.. kost mij veel energie zo!
Los dit op tele2!
Ik heb door jullie storing echt problemen gehad want ik heb het nummer juist afgesloten omdat ik meteen bereikbaar had moeten zijn omdat we in een noodsituatie zitten. Dat er pas kosten in rekening gebracht worden als het nummer geactiveerd is lijkt me logisch. Ik zou het eerder normaal vinden de 15 euro aansluitingskosten komt te vervallen ter compensatie van jullie valse beloften ik meteen zou kunnen bellen etc

ik heb precies hetzelfde probleem, die 15 euro aansluitkosten laten vervallen lijkt me een goed plan.

ik heb precies hetzelfde probleem, die 15 euro aansluitkosten laten vervallen lijkt me een goed plan.

Tegen mij is me verteld dat binnen 24/48 uur de probleem opgelost zou zijn in middels al 4 dagen verder, dus denk dat boven de aansluitkosten ze ook de dagen die we niet van de abonnement hebben genoten op zich moeten nemen ipv aan ons te incasseren
Ik heb een account aangemaakt nadat ik mijn simkaart had ontvangen, maar kan mijn simkaart niet activeren omdat de link om dit te doen geheel ontbreekt in mijn account. Volgens Tele2 is de simkaart nog onderweg! De activatie dient vandaag rond te zijn want ik moet bereikbaar zijn
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb een account aangemaakt nadat ik mijn simkaart had ontvangen, maar kan mijn simkaart niet activeren omdat de link om dit te doen geheel ontbreekt in mijn account. Volgens Tele2 is de simkaart nog onderweg! De activatie dient vandaag rond te zijn want ik moet bereikbaar zijn

Ik zou even een nieuwe topic openen, en misschien kan die opgepakt worden vandaag.

Telefonisch klantenservice is vandaag dicht, je kunt morgen ook bellen naar: 020-754 444