beantwoord

Activeren simkaart

• 26 april 2017
  • 12 reacties
  • 288 x bekeken

Mijn nieuwe simkaart is vanaf vandaag ingegaan. Ik moet hem alleen nog activeren via mijn tele2.
Het probleem is alleen dat op mijn tele2 bij bestelling en levering staat dat de status van de activatie van mijn simkaart niet beschikbaar is door een storing en dusdanig kan ik hem dus niet activeren.
Het is vrij vervelend dat vanaf dag 1 van dit abonnement ik dankzij een storing niet mijn product kan gebruiken.

Mvg.
Tomas
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 28 april 2017, 16:24

Hi all,

Er waren wat vertragingen in de opleveringen van abonnementen, excuus hiervoor. Het zou opgelost moeten zijn. Indien dit niet het geval is, wil ik iedereen vragen alsjeblieft een nieuw (en dus eigen) topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar. Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.

@Tomas Bakker, aangezien jij deze topic bent gestart: werkt het ondertussen?

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Servicedesk heeft mij laten weten dat het probleem binnen 15 dagen wordt opgelost.....

Ik ben heel erg teleurgesteld over de gang van zaken bij Tele2

Mvg

Jan
Hier hetzelfde probleem, al de gehele dag onbereikbaar en kan ook zelf niet bellen. Ik vind het onacceptabel als het 15 dagen gaat duren #tele2, ik betaal wel vanaf vandaag voor een abonnement bij jullie.
Ik vind het echt niet normaal dit, als dit een beetje aangeeft hoe het bij tele2 gaat zit ik al te twijfelen om toch wat anders te zoeken.
Ik heb er last van helaas
Kan niet 15 dagen want in brief staat tot 14 dagen activeren anders geld de simkaart niet meer Staat in brief
Reputatie 6
Badge +1
Als er een Tele2 winkel in de buurt is lukt het wellicht wel om die simcard daar te laten activeren.
Ik loop precies tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb de SIM-card al op 4 maart 2017 aangevraagd+ besteld en al sinds dikke maand de card bij mij thuis liggen wachtende dat vandaag (26/4) de card geactiveerd zou worden. Nou niet dus. En vervolgens wordt dit afdoende gedaan met een bericht dat ik ong. 15 werkdagen kan wachten dat deze alsnog geactiveerd wordt.
Weet er iemand of je vandaag contact kunt opnemen met tele2 #koningsdag?Helaas moet ik dan wel wachten tot manlief thuis is want tja............IK KAN NOG STEEDS NIET BELLEN OF GEBELD WORDEN.
Leest tele2 deze forum zelf ook? IK ben heel benieuwd hoe ze ons gaan compenseren. Ze moeten toch van goede huize komen anders ben ik er al snel klaar mee
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Er waren wat vertragingen in de opleveringen van abonnementen, excuus hiervoor. Het zou opgelost moeten zijn. Indien dit niet het geval is, wil ik iedereen vragen alsjeblieft een nieuw (en dus eigen) topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar. Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.

@Tomas Bakker, aangezien jij deze topic bent gestart: werkt het ondertussen?

Groetjes,

Hinke
Het werkt ondertussen gewoon weer ja.
Bedankt voor de reactie.
Reputatie 4
Badge
Hi Tomas Bakker,

Goed om te horen!
Heb je verder nog vragen waar ik je bij kan helpen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Tomas Bakker,

Aangezien ik niets meer van je heb vernomen, ga ik deze topic sluiten.
Mocht je toch nog vragen hebben, kun je een nieuwe topic starten.

Groetjes,

Hinke