beantwoord

Activeren simkaart

  • 10 februari 2016
  • 3 reacties
  • 156 x bekeken

Ik zie dat meerdere mensen problemen hebben met het activeren van de sim kaart. Ook ik kan het proces niet voltooien. De knop activeer nu verschijnt niet. Hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 12 februari 2016, 16:24

Hoi Jorg,
Wat vervelend! Zou je eens willen kijken of het wel lukt via deze manier.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jorg,
Wat vervelend! Zou je eens willen kijken of het wel lukt via deze manier.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jorg,
Ik ben benieuwd of het nog gelukt is via de andere manier die ik je had gegeven. Of heb je het inmiddels via een andere weg geactiveerd? Als je toch nog hulp nodig hebt, laat het mij dan even weten want dan help ik je met alle plezier verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jorg,
Aangezien ik niks meer van je gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen. Je zal dan of door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko