beantwoord

Activeren Simkaart

  • 31 januari 2016
  • 4 reacties
  • 161 x bekeken

Beste Tele 2,
Vanaf 5 februari aanstaande gaat mijn abonnement bij jullie in. Nu is mijn vraag of ik nu mijn simkaart al kan activeren?

Groetjes Joëlle
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 3 februari 2016, 17:17

Hoi Joelle,
Als je abonnement op 5 februari ingaat, moet je hem per 5 februari activeren via je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Beste Tele 2, waarom worden alle vragen beantwoord behalve die van mij?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joelle,
Als je abonnement op 5 februari ingaat, moet je hem per 5 februari activeren via je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Joelle,
Is het allemaal gelukt met het activeren van je simkaart? Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Joelle,
Aangezien ik geen reactie meer heb gehad, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen.
Geniet van deze zonnige donderdag! Groetjes Kiko