beantwoord

Activeren SIM-kaart lukt niet

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 102 x bekeken

Afgelopen week heb ik een nieuwe mobiel aangeschafd, waarbij ik i.p.v. een gewone SIM-kaart een micro sim kaart moet gebruiken, deze gelijk besteld en binnen gekregen. Alleen kan ik deze vanavond niet activeren. Krijg constant via mijn tele2 dat het niet lukt om mijn gegevens op dit moment op te halen op de activatie en producten pagina. Is er op dit moment een storing?
icon

Beste antwoord door Jessev 5 augustus 2016, 15:24

Hoi Jessev,

Is het inmimddels gelukt met het activeren? Zo niet, zou je me middels een privbericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privbericht door hier te klikken. Dan kijk ik even of ik je kan helpen!

Groetjes Maurice

Hey Maurice

Bedankt voor je reactie. Het is gelukkig al gelukt! Dinsdag naar de helpdesk gebeld en deze heeft het in twee minuten geregeld. Erg netjes.

Groeten,
Jesse
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi Jessev,

Is het inmimddels gelukt met het activeren? Zo niet, zou je me middels een privbericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privbericht door hier te klikken. Dan kijk ik even of ik je kan helpen!

Groetjes Maurice
Hoi Jessev,

Groetjes Maurice

Hey Maurice

Bedankt voor je reactie. Het is gelukkig al gelukt! Dinsdag naar de helpdesk gebeld en deze heeft het in twee minuten geregeld. Erg netjes.

Groeten,
Jesse
Badge +4
Goed om te horen Jesse!

Ik zal dit topic dan nu sluiten. Mocht je nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic, om dat te doen klik je hier.

Groetjes