beantwoord

activeren MijnTele2 mislukt

  • 8 maart 2015
  • 2 reacties
  • 152 x bekeken

Hi,

- Onlangs een SimOnly abonnement besteld
- Kreeg een activatie link
- Echter activatie mislukt omwille van ontbreken gebruikersnaam en wachtwoord
- De inloggegevens zijn door Tele2 niet verstrekt (noch per email, noch per post)

Kan dit via forum of per privébericht opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 9 maart 2015, 18:44

Hoi ligaliga,

Balen dat het niet lukt om in MijnTele2 in te loggen. Hoe had je de activatie link voor MijnTele2 opgevraagd? Dit dien je via deze pagina te doen. Je vult hier je e-mail adres in en vervolgens krijg je een activatie link waarbij je een wachtwoord kan instellen. Je e-mail adres is dan je gebruikersnaam en je wachtwoord stel je zelf in. Wil je me laten weten of dit lukt?

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi ligaliga,

Balen dat het niet lukt om in MijnTele2 in te loggen. Hoe had je de activatie link voor MijnTele2 opgevraagd? Dit dien je via deze pagina te doen. Je vult hier je e-mail adres in en vervolgens krijg je een activatie link waarbij je een wachtwoord kan instellen. Je e-mail adres is dan je gebruikersnaam en je wachtwoord stel je zelf in. Wil je me laten weten of dit lukt?

Groetjes,

Velma
apcnieuwland@tele2.nl