beantwoord

Activeren MijnTele2

• 17 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 629 x bekeken

Hallo,
Ik kan niet inloggen. Als ik wil inloggen met mijn nummer weet ik mijn wachtwoord niet. Dan druk ik op wachtwoord vergeten, vervolgens staat er dat ik geen account heb. Dan druk ik op activeer account, vul ik mijn email in en krijg ik een mailtje. Als ik daarna op de link druk om mijn nummer te activeren staat er dat het email adres al een account heeft. Ik kan dus nog steeds niet inloggen en vind dit erg vervelend. Zouden jullie misschien mijn gegevens uit het systeem kunnen gooien of iets veranderen want ik heb al van alles geprobeerd maar kan niks doen.
Groetjes
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 4 september 2015, 18:58

Fijn dat het werkt Chantti!

Wat wat precies hetgeen dat ervoor gezorgd heeft dat het weer werkt? Die informatie kan handig zijn voor andere gebruikers.

Mocht je andere vragen hebben weet je ons te vinden.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +4
Hoi Chantti97,

Het lijkt er dan op dat je MijnTele2 account reeds geactiveerd is. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken met welk e-mailadres het account geactiveerd is.

Groetjes Maurice
Badge +4
Fijn dat het werkt Chantti!

Wat wat precies hetgeen dat ervoor gezorgd heeft dat het weer werkt? Die informatie kan handig zijn voor andere gebruikers.

Mocht je andere vragen hebben weet je ons te vinden.

Groetjes Maurice