beantwoord

Activeren BundelBooster Tele2.

  • 15 juni 2017
  • 4 reacties
  • 782 x bekeken

bij het activeren van een 1GB extra krijg ik de volgende melding:

Vanwege technische problemen kan je nu geen bundels bestellen.

per sms werkt ook niet. Wat is er aan de hand? Ik zie nog geen andere berichten erover
icon

Beste antwoord door eric 15 juni 2017, 18:05

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/1gb-bijbestellen-voor-je-unlimited-abonnement-65517/index1.html#post396320
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/1gb-bijbestellen-voor-je-unlimited-abonnement-65517/index1.html#post396320
Reputatie 3
Badge
Hallo markvermeer95,

Er zijn inderdaad wat problemen en hier wordt aan gewerkt.
Voor het laatste nieuws m.b.t. dit probleem kun je de link gebruiken die eric heeft geplaatst.

Groet,
Erwin
Was dit probleem ook van toepassing op de infrastructuur van Tele2 Zakelijk?

Het is erg vervelend dat wanneer je een unlimited abonnement afneemt dat je het niet unlimited kan gebruiken omdat het activeren van die bundels niet werkt. Wellicht totdat jullie de problemen hebben opgelost het limiet van 5GB verhogen naar iets als 10GB?
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag! Groet Erwin