beantwoord

Activatiedatum simkaart

• 22 mei 2018
  • 3 reacties
  • 114 x bekeken

Afgelopen weekend heb ik een sim only abonnement afgesloten bij Tele2. Mijn contract bij mijn huidige provider is verlengbaar en loopt 5 juli af. Vandaag heb ik bericht ontvangen van Tele2 dat mijn nieuwe simkaart geactiveerd wordt op 6 juli.

Dit is pas over zeven weken en ik hoopte op kortere termijn al gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe databundel. Is het mogelijk om op korte termijn handmatig mijn nieuwe simkaart te activeren en de databundel in gebruik te nemen?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door pipodeclown 22 mei 2018, 13:54

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd, dan kan Tele2 je nummer pas op de nieuwe Sim activeren als zodra je oude provider het nummer vrijgeeft, dus na afloop van je contract. Als je wilt dat je oude provider je nummer eerder vrijgeeft, dan zou je bij je oude provider kunnen informeren of je daar je contract kunt afkopen (zonder je nummer te verliezen). Je gaat dan wel een uitzondering op het standaard proces creëren, dus de kans dat er ergens iets fout gaat wordt dan wel wat groter.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd, dan kan Tele2 je nummer pas op de nieuwe Sim activeren als zodra je oude provider het nummer vrijgeeft, dus na afloop van je contract. Als je wilt dat je oude provider je nummer eerder vrijgeeft, dan zou je bij je oude provider kunnen informeren of je daar je contract kunt afkopen (zonder je nummer te verliezen). Je gaat dan wel een uitzondering op het standaard proces creëren, dus de kans dat er ergens iets fout gaat wordt dan wel wat groter.
Reputatie 7
Badge +4
zelfde antwoord, pipo was eerder
Reputatie 6
Badge
Hoi RoxanneBy

Welkom op het forum van Tele2,

Pipo en Eric zijn er maar druk mee 😃
Ik heb hier geen aanvulling op.

Groetjes Arjan