beantwoord

Activatie simkaart

• 4 juni 2016
  • 5 reacties
  • 186 x bekeken

Heb voor mijn vriendin nieuwe smartphone en simkaart besteld. Alles snel geleverd alleen de activatie lukt me niet. Mijntele2 is al bezet door mijn eigen nummer, heb 3 abbo's bij tele 2 raar dat je er maar 1 nummer aan kunt koppelen. Ook via het formulier lukt de activatie niet heb het nu 10 keer geprobeerd maar geen succes. Krijg telkens onderstaande mail, bellen heeft ook geen zin tot maandag dicht, dit weekend dus geen telefoon?

Beste klant,
Bedankt voor je registratie. Helaas herkent ons systeem je 06-nummer of je simkaartnummer niet. Controleer je gegevens even en probeer het nog een keer: tele2.nl/mobiel/3G-formulier

Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-754 4444.
We houden contact.

Thomas Wolters
Manager Marketing
icon

Beste antwoord door eric 5 juni 2016, 01:26

Per nummer is er een email adres nodig. Bel morgen even de klantenservice op 020 754 4444 dan kunnen ze je email adres aanpassen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Per nummer is er een email adres nodig. Bel morgen even de klantenservice op 020 754 4444 dan kunnen ze je email adres aanpassen.
Ja dat klopt morgen is het al maandag
Reputatie 5
Badge +4
Hee Joost,
Ben je er inmiddels uitgekomen met de telefonische klantenservice of kun je mijn hulp nog goed gebruiken?
Welk e-mailadres hebben jullie gebruikt bij het aanmelden van haar abonnement? Dat e-mailadres moet gebruikt worden bij het activeren.
Zou je anders een privébericht kunnen sturen naar mij met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer
E-mailadres dat je denkt dat gekoppeld is aan het telefoonnummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Joost,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Kun je mijn hulp nog gebruiken of is het niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joost,
Ik sluit je topic want ik heb niks meer van je gehoord. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. Dan word je daar weer verder geholpen.
Groetjes Kiko