beantwoord

Activatie simkaart

• 22 februari 2016
  • 2 reacties
  • 134 x bekeken

Beste medewerker van Tele2,

Eind vorige maand ben ik van provider overgestapt naar Tele2. Volgens de brief bij de aangeleverde simkaart werd mijn simkaart 08-02 geactiveerd. Alleen heb ik tot op heden nog geen mobiel netwerk. Ook via mijnTele2 kan ik mijn simkaart niet activeren. Als ik naar 'Je producten' en vervolgens naar 'bestelling & levering' ga, kan ik mijn simkaart niet activeren. Dit terwijl het volgens de hulp op de site het daar wel zou moeten.

Graag zou ik mijn simkaart zo snel mogelijk geactiveerd zien worden. Zou ik daarmee geholpen kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Cypher 22 februari 2016, 14:02

Als je dat snel voor elkaar wilt hebben, dan kun je ze het beste even bellen.
Dan doen zij dat voor je.

020-754 4444

je kunt ook wachten tot een Moderator van Tele2 reageert, maar daar kunnen dagen overheen gaan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Als je dat snel voor elkaar wilt hebben, dan kun je ze het beste even bellen.
Dan doen zij dat voor je.

020-754 4444

je kunt ook wachten tot een Moderator van Tele2 reageert, maar daar kunnen dagen overheen gaan.
Ik ben ook net overgestapt naar tele2. Ik had ook een brief met de mededeling dat ik mijn simkaart 19febr in mijn telefoon moest doen en dan zou deze rond 9uur gebruiksklaar zijn. Om 11 uuur nog niets. Ik heb s avonds gebeld en daar werd gezegd dat de activatie as 1 maart van start zou gaan ivm nummerbehoud. Dus de brief was b..... Nu maar wachten op 1 maart en hopen dat alles gaat werken.