beantwoord

Activatie simkaart

• 22 september 2015
  • 12 reacties
  • 569 x bekeken

Ik heb 12 september een nieuwe simkaart gehad, sindsdien heb ik elke dag contact gehad met Tele2 omdat er elke dag wordt gezegd dat er "een storing is waardoor mijn simkaart niet geactiveerd kan worden".

Daarnaast blijkt er in "het oude systeem een andere naam te staan als abonnementshouder van de simkaart" maar is mij verzekerd dat dit in het nieuwe systeem wel klopt.

Dit is allemaal leuk en aardig, maar feit blijft dat ik nu al bijna twee weken zonder telefoon zit. Ik kan niemand bellen/sms'en/4g'en en niemand kan mij bellen, sms'en en/of via 4g bereiken. Ik mis belangrijke telefoontjes en wil graag uitsluitsel of Tele2 dit kan oplossen. Zo niet, kom met een tussenoplossing: nieuwe simkaart, stuur me een tijdelijke prepaidkaart (uiteraard met beltegoed) of zeg mijn abonnement gewoon op. De restitutie voor die twee weken dat ik nu zonder telefoon zit, lijkt me vanzelfsprekend.
icon

Beste antwoord door unknown030 28 oktober 2015, 20:43

Hai Ciana,

Ik hoop dat Ben veel plezier heeft op zijn vakantie :)

Inderdaad werkt mijn simkaart nu wel. Inmiddels doet mijn simkaart het wel maar zou ik graag restitutie willen hebben over de periode 10/09/2015 - 02/10/2015 want gedurende die 3 weken (22 dagen) heb ik geen gebruik kunnen maken van uw diensten.

Met vriendelijke groet!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Er is al een week voorbij en nog steeds geen antwoord? Een schande!
Ik heb precies hetzelfde probleem: Nummer is afgesloten sinds 17 september.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi unknown030,
We vinden het zeer vervelend dat dit je overkomen is en dat je nu geen gebruik kan maken van de Tele2 diensten.
Ik wil graag direct kijken hoe het ervoor staat en wat ik voor je kan doen.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- 06-nummer
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Gedaan!
Hai Ben,

Heb je mijn bericht gelezen? Ik heb deze vier dagen geleden gestuurd namelijk.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo unknown030,

Ik neem jouw case even over. Ben is nu aan het genieten van een welverdiende vakantie. 🆒
Ik zie dat jouw simkaart op 2 oktober is geactiveerd. Alles zou nu moeten werken. Wanneer heb jij voor het laatst jouw simkaart geprobeerd? Kan je nog steeds niet bellen/sms'en of gebruik maken van jouw internet?

Groetjes, Ciana
Hai Ciana,

Ik hoop dat Ben veel plezier heeft op zijn vakantie :)

Inderdaad werkt mijn simkaart nu wel. Inmiddels doet mijn simkaart het wel maar zou ik graag restitutie willen hebben over de periode 10/09/2015 - 02/10/2015 want gedurende die 3 weken (22 dagen) heb ik geen gebruik kunnen maken van uw diensten.

Met vriendelijke groet!
Reputatie 7
Badge +5
Zelf het Ik wil mijn geld terug formulier invullen 😉
Hai Bombarie,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb dat formulier al twee maal ingevuld (beide begin oktober 2015) en nog steeds geen enkel antwoord ontvangen.

Helaas.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi hoi!

Wat gek, zeg. Ik zie jouw vergoeding nergens terug! Geen wonder dat je al zo lang op een reactie aan het wachten was. Geen zorgen, ik zal je niet verzoeken om het opnieuw in te vullen. Dat doe ik je niet aan 😉. Ik heb daarom zelf de vrijheid genomen om de vergoeding in te vullen voor het maandbedrag van €13,-.

Het systeem probeert eerst de vergoeding (binnen 2 weken) te gebruiken voor openstaande bedragen. Aangezien dit niet het geval is bij jou en jouw facturen pas op de 1e van de maand worden gemaakt, ga ik er vanuit dat we het bedrag na 2 weken netjes op jouw bankrekening storten.

Geef me een seintje als je het bedrag niet ontvangt of als het niet is tegengeboekt op jouw nieuwe factuur!

Groetjes, Ciana
Hey Ciana! Echt top van je. Ik stel het op prijs en ik koppel het snel aan je terug.

Nogmaals bedankt voor deze service 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Geen dank! Geniet van je zondag 🙂 Groetjes, Ciana