Activatie mobiel abonnement

• 17 september 2017
  • 5 reacties
  • 113 x bekeken

Sinds vrijdag vrijdag 15 september 8.30 's ochtends is mijn abonnement ingegaan. Alles geprobeerd gebeld, gechat en nu ook maar het forum. (bellen duurde minimaal 30 minuten per keer...) Maar lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet bellen / internetten... Het begint nu echt heel vervelend te worden...

NOOIT meer TELE2 op deze manieer... (gelukkig heb ik een maand abonnement😓 )

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge
Hoi Ruben,

Wij hadden vrijdag een storing alle bestellingen proberen wij dit weekend allemaal te activeren!
De dagen dat je nu geen gebruik het kunnen maken van je abonnement zullen wij niet in rekening brengen!

Groetjes, Maris
Hoi Maris,

Bedankt voor de reactie.
Hoe kan ik zien dat het weer werkt? En moet ik de SIM er uithalen en mijn telefoon opnieuw opstarten? Of gaat alles vanzelf werken zonder melding oid? (ik heb een samsung S7)

Groet, Ruben
Ruben, bij mij precies hetzelfde! Al drie dagen lang onbereikbaar via de storing in het ordersysteem. Hopelijk wordt de SIM-kaart snel geactiveerd. Zou je me misschien hier d.m.v. een reactie kunnen laten weten wanneer de jouwe het doet (en of je hiervoor iets hebt moeten doen)?

Alvast bedankt!!
Hoi Ruben,

Wij hadden vrijdag een storing alle bestellingen proberen wij dit weekend allemaal te activeren!
De dagen dat je nu geen gebruik het kunnen maken van je abonnement zullen wij niet in rekening brengen!

Groetjes, Maris

Hoi Maris,

Bedankt voor de uitleg. Het is niet meer dan logisch dat voor deze drie dagen geen kosten in rekening worden gebracht. Nu weegt dit mijns aanziens niet op tegen de impact van drie dagen niet bereikbaar zijn. Zoals Ruben het hierboven heeft aangegeven: geen goede start van een nieuwe samenwerking. Zouden jullie er wellicht over kunnen nadenken om, ter compensatie, de aansluitkosten van € 15 bij ons niet in rekening te brengen? Zou je dit wellicht kunnen voorleggen aan je manager?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Met vriendelijke groet,

Thuong Nguyen
E: pdth.nguyen@gmail.com
Reputatie 7
Badge +4
Dit is het topic van RubenP, een moderator reageert alleen op zijn vraag.
Maar als je een vergoeding wilt aanvragen, dan kan dat niet via het forum, er is een speciale pagina voor: www.tele2.nl/vergoeding.