beantwoord

acteveringscode

• 27 april 2016
  • 2 reacties
  • 141 x bekeken

Ik wil een internetbundel voor Frankrijk EU 50 nu in Nederland al met een acteveringscode activeren , hoe te handelen ?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 29 april 2016, 15:41

Hi 06********,

Als je een alternatieve gebruikersnaam voor mij hebt, kan ik deze inderdaad voor je wijzigen.
Wat betreft jouw vraag: vul op deze pagina 'Frankrijk' in om de mogelijke bundels voor dat land te bekijken. Op die pagina staan ook de verdere instructies om de bundel te activeren.
Je krijgt een bevestiging van de aanvraag per SMS. Hierna is het handig jouw telefoon in te stellen voor gebruik in het buitenland. Dit doe je via de toestelhulp.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Dit is een openbaar forum. Het wordt daarom ook afgeraden om je 06-nummer als inlognaam te gebruiken.
Bedenk een minder privacy-gevoelige naam, en vraag hier of een moderator je naam wil wijzigen in die naam.
Reputatie 4
Badge +3
Hi 06********,

Als je een alternatieve gebruikersnaam voor mij hebt, kan ik deze inderdaad voor je wijzigen.
Wat betreft jouw vraag: vul op deze pagina 'Frankrijk' in om de mogelijke bundels voor dat land te bekijken. Op die pagina staan ook de verdere instructies om de bundel te activeren.
Je krijgt een bevestiging van de aanvraag per SMS. Hierna is het handig jouw telefoon in te stellen voor gebruik in het buitenland. Dit doe je via de toestelhulp.

Groetjes,
Rick