beantwoord

Acount aanmaken mijn tele2 is niet mogelijk

• 5 april 2016
  • 3 reacties
  • 98 x bekeken

Hallo ik heb al ongeveer 3 jaar een abonnement en sinds ik de facturen niet meer op papier ontvang wil ik een account aanmaken op mijn tele2 om mijn facturen te kunnen inzien. Sinds december 2015 heb ik al meerdere malen geprobeerd om een account aan te maken, maar ik ontvang telkens dezelfde foutmelding. Wanneer ik klik op het tabblad mijn tele2 en daarna klik mobiel (abonnement) en vervolgens op de link nog niet eerder ingelogd? en hierbij mijn emailadres invoer krijg ik de melding met een blauw scherm met de tekst: sorry er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer.

Ook heb ik via de klantenservice geprobeerd hulp in te schakelen, maar na het intoetsen van mijn keuzetoets kom ik niet voorbij het keuzemenu en wordt er aangegeven dat mijn keuzetoets niet is ontvangen.
Wie kan mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 9 april 2016, 13:27

Hoi Maurice
Ik heb uiteindelijk toch telefonisch contact gehad. De persoon die ik heb gesproken heeft mij uiteindelijk
geholpen en ik heb nu een account.

Oh dat is mooi! Goed om te horen.
Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!

Groetjes en goed weekend!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi Martha,

Daar kan ik je wel mee helpen! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes Maurice
Hoi Maurice
Ik heb uiteindelijk toch telefonisch contact gehad. De persoon die ik heb gesproken heeft mij uiteindelijk
Hoi Martha,

Daar kan ik je wel mee helpen! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes Maurice
Badge +4
Hoi Maurice

Oh dat is mooi! Goed om te horen.
Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!

Groetjes en goed weekend!