Achteraf nummerbehoud - tele2 zakelijk

• 4 maart 2019
  • 4 reacties
  • 145 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over achteraf nummerbehoud. Ik ben overgestapt van tele2 consument naar tele2 zakelijk, standaard probleem dat je dan je nummer niet kunt behouden. Nou werd er aangegeven dat in mijn consumenten nummer over moest laten zetten naar een prepaidkaart en dat ik dan een nieuw (zakelijk) abonnement kon bestellen en dat het nummer dan achteraf wel overgezet kon worden.
Dat heb ik dus gedaan, nieuw zakelijk abonnement en mijn oude nummer op een prepaid kaart van andere provider. Nu hoor ik bij de klantenservice opeens "nee dit kan niet", maar ik zie op het forum dat er wel mogelijkheden zijn.

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de hulp!

Vriendelijke groeten,
Berthold

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Berthold,

Voor vragen over zakelijke abonnementen wil ik je graag verwijzen naar onze zakelijke klantenservice. https://www.tele2.nl/zakelijk/contact-customer-service/
Mijn collega's staan voor je klaar je hiermee verder te helpen.

Groet,
Petra
Reputatie 4
Badge
Is het inmiddels al opgelost Berthold?

Groet Petra
Beste Petra,

Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Tele2, maar het was uiteindelijk toch niet mogelijk helaas.

Opgelost niet, wel afgesloten.

Bedankt voor de reactie!
Vriendelijke groeten,
Berthold
Reputatie 4
Badge
Oh wat jammer om te horen. Maar dan ben ik ook even op de hoogte dat achteraf nummerbehoud voor zakelijk niet mogelijk is.

Bedankt voor je antwoord, ik ga het topic dan nu sluiten.

Fijne dag, groeten Petra