beantwoord

account migratie mislukt

  • 30 June 2021
  • 2 reacties
  • 155 x bekeken

Goedemiddag,

sinds jullie de webpagina hebben vernieuwd, heb ik problemen met inloggen.

ik kan mijn data bundel niet meer in zien.

Als ik dan wil inloggen krijg ik steeds te zien; account migratie mislukt.
 

Ik denk dat hier vast meer klachten over zullen plaats vinden bij jullie. 

ik had geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar had toen maar liefst 51 wachtenden voor me. Daar was natuurlijk niet op af te wachten.
 

heel graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

 

vriendelijke groeten,

 

Elvira Bosman

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 1 July 2021, 11:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Elvira, het is niet zo handig om je 06-nummer als inlognaam te gebruiken op dit openbare forum. Bedenk een minder privacy-gevoelige naam en vraag of een moderator je naan wil wijzigen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Gast2021321 


Welkom op de Community! Veel klanten loggen nu nog in met een 06-nummer. Jij misschien ook wel. Met een e-mailadres als gebruikersnaam heb je veel meer mogelijkheden. Dat is dus logischer en ook nog eens makkelijker te onthouden.

Vanaf nu log je in met een e-mailadres. Het enige wat jij dus hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken. Dat doe je via MijnTele2 maar kan ook via je MijnTele2 app. Je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde. De gebruikersnaam wordt dus jouw e-mailadres. Meer informatie hierover vind je in dit topic: 



Als het niet lukt dan hoor ik het graag. Dan helpen we je meteen verder!