beantwoord

Account aanmaken bij Tele2

• 25 mei 2015
  • 4 reacties
  • 182 x bekeken

Ik heb nog een vraag: het lukt niet om een persoonlijk account aan te maken. Ik heb de Tele2 app wel gedownload, maar kan het niet activeren.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 31 mei 2015, 15:31

Hoi Marjor88,

Dat heeft inderdaad met de uitlijning op je toestel te maken. Toen ik mijn toestel een kwartslag draaide zag ik het "knopje" om het bericht te verwijderen wel.
Je kan overigens in veel smartphones instellen dat cookies automatisch geaccepteerd worden.

- Safari
- Google Chrome
- Internet Explorer

Lukt het hiermee?

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +4
Hoi Marjor88,

Dat kan iedereen gebeuren hoor! Heb je je wel al een geregistreerd hiervoor? Je kunt dat doen via deze link.

Laat je weten of het is gelukt.

Groetjes Maurice
Beste Maurice,
Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels begrepen dat er bij Tele2 een storing was, waardoor ik niet kon inloggen.
De app kan ik gebruiken, maar als ik via de app naar het forum wil, dan krijg ik een zwarte balk onderin met de 'cookiesmelding' die kan ik niet verwijderen of accepteren. Als ik kies voor instellingen krijg ik steeds de melding ' Deze pagina is helaas niet beschikbaar ga naar de homepage. Als ik mijn mobiel een kwartslag draai, merk ik dat de app van Tele2 niet liggend wordt weergegeven, dus ook op die wijze kan ik die balk niet verwijderen. Erg vervelend...
Weet u hoe ik die cookiesbalk weg kan krijgen?
Dit bericht stuur ik nu via de tablet, daar kon ik de cookies balk wel wegklikken.
Badge +4
Hoi Marjor88,

Dat heeft inderdaad met de uitlijning op je toestel te maken. Toen ik mijn toestel een kwartslag draaide zag ik het "knopje" om het bericht te verwijderen wel.
Je kan overigens in veel smartphones instellen dat cookies automatisch geaccepteerd worden.

- Safari
- Google Chrome
- Internet Explorer

Lukt het hiermee?

Groetjes Maurice
Dank je voor je reactie. Ik heb ingesteld 'cookies altijd accepteren'. Vervolgens blijft de cookies balk verschijnen.
Ook nadat ik mijn mobiel helemaal uit en weer aan gezet heb.
Jammer. Maar dan gebruik ik het forum maar via de tablet. Wie weet lost Tele2 binnenkort zelf het probleem op als meer mensen hier last van hebben.
Groet,
Marjor88