beantwoord

account aanmaken

• 15 september 2019
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

Ik weet niet of ik een account heb van tele2. Ik gebruik het al 1 jaar. Ik wil de tele2 app gebruiken om te zien hoeveel GB ik nog over heb. Ik weet niet wat ik moet doen. En is er ook een andere manier om te zien hoeveel GB ik over heb van m'n internetbundel?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 september 2019, 15:02

Hé Melisa,

Via MijnTele2 heb je inzicht in je verbruik en kun je overzichtelijk zien hoeveel je van je bundel verbruikt hebt. Voordat je gebruik kunt maken van je MijnTele2 omgeving, moet deze eerst geactiveerd worden.
Hier staan de stappen beschreven om je MijnTele2 account te activeren. Na activatie kun je de app downloaden.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hé Melisa,

Via MijnTele2 heb je inzicht in je verbruik en kun je overzichtelijk zien hoeveel je van je bundel verbruikt hebt. Voordat je gebruik kunt maken van je MijnTele2 omgeving, moet deze eerst geactiveerd worden.
Hier staan de stappen beschreven om je MijnTele2 account te activeren. Na activatie kun je de app downloaden.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra