Account

Ik heb altijd bij Tele2 gezeten en wilde dit keer een nieuw abonnement, met nieuw nummer en met telefoon. Dit heb ik gedaan door naar de Tele2 winkel te gaan en alles werd geregeld. Nu zie ik als ik inlog dat er geen nieuw abonnement staat. Ik heb natuurlijk ook geprobeerd om het te activeren. Nou niks werkt dus contact opnemen met Tele2 en dan krijg ik als volgt het antwoord. Ik heb 2 verschillende klantnummers en er kan maar 1 klantnummer gekoppeld worden aan 1 e-mailadres. Ik moet een ander e-mailadres gaan aanmaken om een account te kunnen maken voor het nieuwe abonnement. Ik vind dit echt belachelijk. Ik wil gewoon mijn eigen e-mailadres gebruiken en geen werk er van hebben om een nieuwe aan te maken, slaat toch nergens op het kan toch ook zo zijn dat je 2 verschillende nummers hebt??? Maar goed er was geen andere mogelijkheid. Toch plaats ik dit op jullie forum omdat ik dit erg klantonvriendelijk vind. Ik neem ten slotte een nieuw abonnement bij jullie af en dan krijg ik ook nog even geen andere mogelijkheid dan een nieuw e-mailadres aanmaken terwijl ik daar niet op zit te wachten. Ben benieuwd wat jullie zelf van deze service vinden en of er toch een andere oplossing is (wil het ook best op 1 klantnummer hebben namelijk ben de moeilijkste niet).

Groet,

een ontevreden klant.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
Een account wordt naast voor de mijn.tele2 voor de toegang op de telefoon app gebruikt. Daar hoort een uniek email adres bij. Het is niet anders. Of Tele2 moderators moeten opeens kunnen toveren... Wacht dat even af, ze reageren meestal na een dag.
Reputatie 2
Badge
Helaas kunnen moderators niet toveren 🙂

Zoals eric aangeeft doet je e-mailadres dienst als gebruikersnaam en dient deze dus uniek te zijn. Als het zo gelopen is dat je met twee accounts bent geëindigd (iets waar we normaal scherp op letten maar in een winkel is dat wat moeilijker) zal je twee e-mailadres moeten gebruiken om ook van MijnTele2 gebruik te kunnen maken.
Je hoeft niet te kunnen toveren om het telefoonnummer aan de gebruikersnaam te koppelen en daarbij zou er toch wel een service aangeboden kunnen worden om 1 klantnummer voor mij aan te maken door het samen te voegen of te veraderen.

Maar goed service bieden en met oplossingen komen daar is zeker geen spreuk voor. Laat mij maar moeite doen heb toch al een abbonement genomen bij jullie waar ik aan vast zit dus lekker makkelijk opgelost 😉
Reputatie 2
Badge
Even voor de duidelijkheid: je hebt twéé abonnementen toch?

Als je slechts één lopend abonnement hebt dan weet ik nog wel een goocheltruukje 😉
Ik heb een abbonement bij tele2 simonly (die ongeveer stopt over 2 weken want, dit heb ik stop gezet). Ik wilde een abbonement met toestel dus naar de tele2 winkel gegaan en de situatie uitgelegd (toen had ik het oude abbonement, sim only abbonement, nog niet stop gezet). Ze vroegen of ik mijn oude nummer wilde houden en ik zei nee niet persé. Dus toen heb ik inderdaad een nieuw abbonement gekregen. Omdat ik dus een nieuw abbonement kreeg heb ik het oude stop gezet (was toch automatisch verlengd) en kreeg dit ook als advies van de tele2 medewerker en moest het zelf doen. Er is mij niks verteld dat ik nu 2 verschillende klantnummers krijg, dat ik mijn emailadres niet meer kan gebruiken, dat ik beter mijn oude abbo kan omzetten, etc. Nou heb ik er ook niet naar gevraagd, ging er van uit dat het wel goed zou zijn op deze manier en dat ik anders wel geinformeerd zou worden. Nou dat zal dan een foute aanname zijn van mij die ik heb van service bieden.
Reputatie 2
Badge
Als je straks je oude account niet meer gebruikt dan kunnen we een truukje uithalen om je e-mailadres vrij te maken voor je nieuwe account. Je kan een tijdelijk e-mailadres aan je oude MijnTele2 koppelen om zo je eigen e-mailadres vrij te maken.

Je kan je e-mailadres wijzigen door in te loggen op MijnTele2 en dan te kiezen voor 'Je Account' > 'Accountgegevens' en dan te kijken bij 'Login-gegevens'.
Super dat er toch een soort van oplossing mogelijk is. Wel grappig dat telefonisch niets mogelijk was en via het forum wel. Toch bedankt voor de medewerking.

Reageer