Absurd hoge rekening door sattelietnetwerk

• 28 april 2017
  • 37 reacties
  • 2118 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Reputatie 1
Badge
Jij staat buiten aan de reling staat en je ontvangt een Engels signaal, dan zullen de Engelse tarieven verstuurd worden. Maar als je daarna b.v. binnen het schip weer geen Engels signaal hebt, maar verbonden bent met de hotspot van DFseaways, dan gaat het toch echt via de satelliet.
Reputatie 3
Op dat moment kwam ik juist aan bij de engelse haven, met de terugweg heb ik mobiele gegevens uitgelaten zoals eerder aangegeven omdat ik in de bus deze kosten al ontdekte..
Reputatie 6
Badge
Een toestel zal altijd het sterkste signaal kiezen. Aan de kust kan dat zoals aagje al aangaf wel eens overspringen. Als je weet waar je mee bezig bent kan je ook je toestel instellen zodat die niet meer automatisch een netwerk selecteert. Misschien is dat een handig truukje voor de volgende keer? Zo voorkom je namelijk ook onverwachte kosten voor bellen of gebeld worden.
Reputatie 3
Volgende keer zal er niet zijn, ik ga weg bij TELE2.
Reputatie 4
Badge
Volgende keer zal er niet zijn, ik ga weg bij TELE2.

Verstandige keuze.
Reputatie 3
Ja de medewerkers van TELE2 wuiven het maar begriploos weg alsof het niks is. Belachelijk, ik kom deze maand niet meer rond hierdoor. Commercieel bedrijf is het, meer niet.
Reputatie 7
Badge +5
Verstandige keuze.
Zekers, spat er vanaf dat het een studiebol is.
Manman wat een excuus zoeker.
.
Reputatie 3
In hoeverre kan je eigenlijk je data en belminuten bundels verlagen bij TELE2? Kan ik mijn data en belmin tot nul verlagen, enkel nog maandelijks voor het toestel betalen en een sim van een alternatieve provider gebruiken?
Reputatie 1
Badge
Je kunt js bundels verlagen tot de grootte die ze hadden bij het afsluiten van je abonnemet.
Reputatie 4
Badge
Wat aagje zegt. Je kunt je bundels maandelijks aanpassen, maar niet lager dan toen je je abonnement afsloot. Wat je anders ook kunt doen, is proberen je abonnement af te kopen.
Reputatie 3
Wat een ellende, afkopen kost rond de 900 euro. Als ik het zou hebben zou ik het ongetwijfeld hebben gedaan! Is er een mogelijkheid om die afkoopsom in 3 termijnen te betalen?
Reputatie 6
Badge
Dit loopt een beetje uit de hand. Ik heb de beledigende reacties verwijderd en het topic gesloten; volgens mij is het antwoord duidelijk. Mocht je toch met nieuwe vragen komen te zitten of wil je nog een discussie aanzwengelen dan staat je dat natuurlijk volledig vrij.

Voor eenieder die zich aangesproken voelt: Huisregels - Tele2 Forum