beantwoord

abonneren onder naam ouders

• 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 152 x bekeken

Ik wil graag bij Tele2 een abonnement afsluiten voor een Galaxy s10. Nu ben ik 18 jaar en heb ik toestemming van mijn Vader om het abonnement op zijn naam en met zijn gegevens af te sluiten, zoals Tele2 aanraadt op hun site als je als student een abonnement wilt afsluiten waarbij een BKR toetsing nodig is.
Graag zou ik willen weten of mijn vader fysiek ook aanwezig moet zijn bij het ophalen/klaarmaken van de bestelling in de winkel of dat ik het ook gewoon in mijn eentje mag komen doen, met bewijs van toestemming maar zonder dat mijn vader aanwezig is! dit zou me namelijk beter uitkomen.
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 12 september 2019, 11:23

Hi MikeVG88,

leuk dat je een Tele2 abonnement wilt bestellen.
Moet dit abonnement op een of andere reden op naam van je vader komen te staan, is hij de eigenaar van dit abonnement.
Hij moet dan het toestel in ontvangst nemen of jou machtigen dit namens hem te doen. Hier hier maar eens.

Gr,

Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Omdat jij 18 bent kun je gewoon zelf een abonnement afsluiten. Je hebt je vader niet meer nodig.
Reputatie 3
Badge
Hi MikeVG88,

leuk dat je een Tele2 abonnement wilt bestellen.
Moet dit abonnement op een of andere reden op naam van je vader komen te staan, is hij de eigenaar van dit abonnement.
Hij moet dan het toestel in ontvangst nemen of jou machtigen dit namens hem te doen. Hier hier maar eens.

Gr,

Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen, vermoed ik dat het gelukt is met de bestelling.
Ik sluit dit topic.

Nog een fijne dag 🙋