beantwoord

Abonnementskosten hoger sinds juli

  • 17 July 2021
  • 2 reacties
  • 107 x bekeken

Hallo allemaal,

 

Waarom zijn de abonnementskosten anders in mijn tele2 dan die op de site staan vermeld?

Het zijn ook vreemde bedragen met een paar cent meer.

 

Dank je wel.

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 19 July 2021, 09:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

 

 

 

 

 

Edit: Ik heb me abonnement veranderd en de prijs is dan wel hetzelfde wat de site aangeeft. Zou dit veranderd kunnen worden? De prijzen in mijn tele2 naar de correcte prijzen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Teague,
Welkom op de Community! Het klopt dat de prijzen van het abonnement licht zijn gestegen, dit komt door de inflatiecorrectie.

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. De correctie geldt voor alle consumentenabonnementen en contractverlengingen, dus ook die van andere providers. Wij passen dit sinds enige tijd toe en wordt gerekend voor de volgende bundels: bel/SMS-bundels en databundels.  

Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Daarom verhogen wij elk jaar op 1 juli de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. We voeren geen inflatiecorrectie uit als je contract 3 maanden of korter geleden is ingegaan. De inflatiecorrectie is een standaard onderdeel van onze contracten en staat vermeld in onze Algemene Voorwaarden en tarievenoverzicht. 


Als ik je ergens anders mee kan helpen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!