beantwoord

Abonnementskosten

  • 6 July 2021
  • 3 reacties
  • 85 x bekeken

Vorige maand heb ik bij jullie een abonnement afgesloten voor 20GB en 200 belminuten/SMS. Hier betaal ik 17 euro voor. Nu kom ik er vandaag achter, dat dit abonnement ineens in prijs verlaagd is. Namelijk van 17 euro naar 15 euro. Persoonlijk baal ik flink aangezien het net een maand geleden is, dat ik het abonnement bij Tele2 heb afgesloten. Mijn vraag is of er naar mijn abonnement gekeken kan worden en of de prijsverandering hierop van toepassing kan zijn?

icon

Beste antwoord door eric 7 July 2021, 07:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi Lisa,

Heb je zelf al gekeken of jij je abonnement zelf kan aanpassen binnen MijnTele2? 

 

Hi Lisa,

Heb je zelf al gekeken of jij je abonnement zelf kan aanpassen binnen MijnTele2? 

 

Hoi Jacco,

 

Daar heb ik inderdaad naar gekeken. Als ik mijn abonnement wil aanpassen in MijnTele2 zie ik alleen de oude prijzen. Ik kan mijn abonnement dus niet wijzigen als je dat bedoelt.

Reputatie 7
Badge +12

Het abonnement is niet in prijs verlaagd. Er is deze maand alleen een promotie actie, de 'dit wil ik weken'. Als je in deze periode een abonnement afsluit krijg je 2 euro korting per maand. Voor en na die actie periode geldt deze tijdelijke korting niet.