beantwoord

Abonnementprijzen verhoogd en hogere incasso dan factuurbedrag

Goedemorgen, zojuist merkte ik op dat mijn abonnementprijzen ineens verhoogd zijn. Ik heb hier volgens mij geen bericht over gehad. Waarom is dit?
Daarnaast wordt er structureel maandelijks 1 cent meer dan mijn factuurbedrag geincasseerd. Waarom?
Ik verneem graag een terugkoppeling.

icon Beste antwoord door eric 28 augustus 2018, 11:50

Is aangekondigt in de nieuwsbrief + op de factuur van Juni. Misschien dat door de prisjverhoging de afronding van die cent nu ook opgelost is.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/inflatiecorrectie/

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Is aangekondigt in de nieuwsbrief + op de factuur van Juni. Misschien dat door de prisjverhoging de afronding van die cent nu ook opgelost is.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/inflatiecorrectie/
Op de factuur van juni staat inderdaad dat er een correctie wordt gedaan, maar dat dit zichtbaar zal zijn op de factuur van augustus. Dus dat het dan al op de factuur van juli staat is een beetje gek.

Ook de nieuwe incasso is weer 1 cent hoger dan het factuurbedrag. Dit is in ieder geval al vanaf de incasso van januari 2017......
Reputatie 7
Badge +4
Heb je dan nog zo'n oud abonnement? Dan is de ex. BTW prijs net zodanig dat de inc. btw prijs omhoog wordt afgerond.. Je kan onder deze inflatie correctie uitkomen als je jouw abonnement verlengt. Dan krijg je de prijzen zoals ze nu gelden voor nieuwe klanten, incl. de "Dat wil ik weken" aanbieding.
Check dit op www.tele2.nl/verlengen
Die verhoging geloof ik dan wel, mijn abonnement loopt toch bijna af. Dus ga dan wel weer eens rondkijken bij de diverse providers voor een leuke aanbieding.

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom er bij mij structureel teveel geïncasseerd wordt...
Reputatie 7
Badge +2
Dat 1 cent probleem is een keer hier in het forum voorgekomen, Tele2 heeft over een probleem en gaf een compensatie van 2€ terug aan de klant.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/1-cent-71634
Dat lijkt inderdaad erg op mijn verhaal.
Ben nu benieuwd naar de reactie van iemand van Tele2.
Reputatie 4
Badge
Hi Marloeskz,

Ik zou graag even met je mee willen kijken waarom je steeds 1 cent meer moet betalen.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Marloeskz,

Bedankt voor je aanvullende gegevens.
Ik zie dat er inderdaad elke maand 1 cent meer van je rekening wordt afgetrokken. Ik heb een verzoek bij de financiële afdeling neergelegd om dit uit te zoeken en te corrigeren.
Zodra dit opgepakt is ontvang jij hiervan bericht. Houdt er rekening mee dat het deze maand sowieso nog niet gecorrigeerd zal zijn, aangezien de factuur al in opmaak is.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Marloeskz,

Zojuist even jou case bekeken en ik zie dat het nog in behandeling is.
Het is niet helemaal duidelijk waar die ene cent vandaan komt.

Wordt vervolgd.
Reputatie 2
Badge
Die 1 cent meer heb ik ook nog steeds, ben daar inderdaad voor gecompenseerd met een bedrag van 2 euro dus dat is ruim voldoende.
Een medewerker van tele 2 zou dit voor mij nog verder uit zoeken maar heb daar niets meer over gehoord, maakt ook niet zo veel uit, maak me er niet druk om.
Blijft echter wel heel vreemd dat tele 2 meer afschrijft dan het factuurbedrag, al is het maar 1 cent.
Reputatie 4
Badge
Hi Marloeskz,

Ik zie dat je uitleg hebt gehad waar die 1 cent vandaan komt (door afronding).

Groetjes,

Hinke